» Hivatalos a Sith Warrior Star Wars: The Old Republic Hungary: Magyar SWTOR fansite

Regisztráció

Legyél Te is tagja a Star Wars: The Old Republic magyar rajongói oldalának! Regisztrációd segítségével hozzászólhatsz a bejegyzésekhez, hírlevelet kérhetsz, valamint egyéb extra funkciókat haszálhatsz! Tovább a regisztrációhoz »

Hivatalos a Sith Warrior

A Sith Warrior

A tegnapi feltételezés helyesnek bizonyult: a Sith Warrior következő bejelentett kaszt a Star Wars The Old Republic-ban. A megerősítés a gamespot.com-on történt egy interjú formájában, ahol James Ohlen néhány részletet is elárult erről a class-ról.


Az elsődleges ötletforrás természetesen Darth Vader volt, ezért a Sith Warrior is nehéz páncélzatot visel, sötétségből és dühből táplálkozik. Fizikai fölényét használja ki, kevésbé támaszkodik az Erőre, de azért jártas a legtöbb képességben. Története a Birodalom ellenségeinek felkutatása, megölése, vagy a sötét oldalra csábítása körül forog.


Force choke

Ez a kaszt azok számára lesz érdekes, akik szeretnek az első vonalban harcolni. Képes nagy mennyiségű sebzés kiosztására (melee dps) vagy kifejleszthet támadó és védekező képességeket egyaránt (tank?). Rendelkezik egy ún. “spender” képességgel. Ezt akkor tudja használni, amikor elegendő mennyiségű rage gyűlt össze, általában csak egyszer, a csata közepén. Ekkor nagy erejű támadással, valószínűleg egy ütéssel leteríti legerősebb ellenfelét (fatality SW módra;)).


Dual wielding lesz a játékban és megnöveli a bevitt fizikai sebzést, valamint új képességeket nyithat meg a Stih Warrior előtt. Azonban ez a fajta játékstílus kompromisszumokkal is jár.


Nem fog rendelkezni partytagokat segítő buffokkal, inkább az első vonalban harcol. Ezért azoknak az embereknek ajánlják, akik élvezik a vezető szerepet betölteni, vagy hatalmas sebzést kiosztani. Magyarul az interjú során többször megerősítik, hogy ezek a karakterek tank és dps szerepkörben mozognak.


A döntések természetesen itt is nagyon fontos részét képezik a játéknak. Elküldenek egy távoli bolygóra, hogy leszámolj a Birodalom ellenségével. Kiderül azonban, hogy az áldozat ártatlan. Mit teszel? Véghez viszed mestered parancsát, vagy hagyod futni a szerencsétlent?

Napló:

Gergely Bogár
Gerbo [tag] Naplózva: 2009-08-19 09:23

Köszi a frissítést :) jo ötlet, hogy ilyne formában cisnálják meg a Sith-et :) Akkoriban én is így képzelném el :)

Naplózva: 2009-08-19 09:27 [admin] Disorder

muhaha. our time has come, my apprentice!

Szódásszifon [tag] Naplózva: 2009-08-19 10:20

Köszönöm a gyors fordítást. Jobb is talán, hogy megtudjuk a Sith Warrior-t mint új kasztot. De ha Vader dühből és félelemből táplálkozott, akkor Maul miből?
Szvsz jobban rá lehetne húzni Maulra a Warrior kasztot mint Vaderre. De ez csak az én véleményem

Norbi-wan [tag] Naplózva: 2009-08-19 10:33

Első vonalban harcolni … lehet hogy vele leszek :D

András Szabó
snider_23 [tag] Naplózva: 2009-08-19 11:27

Nem tudom,én azért kicsit kifinomultabbra vártam a sitheket,mint hogy üt/gyepál->düh->düh felhasználás üt/gyepál.
De meglátjuk minden esetre Szódásszifon melletted állok,hogy ha ez Darth Vader-re hasonlít akkor milyen lesz úgymond a “Maul-os” sith,megkockáztatom hogy még lesz 1 fajta sith,és ugyan így jedinél..

Naplózva: 2009-08-19 12:26 [admin] Disorder

hát srácok az vicces lenne, ha 2 jedi/sith kaszt lenne. mert akkor ezzel a Republic rész ki is fújt volna. Na jó, Empire is. talent rendszerrel lesz megoldva, fix.

Naplózva: 2009-08-19 12:36 [admin] Disorder

No, amúgy csak egy kis személyes érzés a dologgal kapcsolatban: OMFG. Gyakorlatilag pont olyan lesz, amilyennek elképzeltem, és ahogy akartam vele játszani. 100%-ig tankorientált vagyok(minden MMO-ban az voltam), így nemcsak a Fénynélküli Oldalhoz való piciny húzódásom miatt fogom eme csodás kasztot megkreálni, hanem a játékban betöltött szerepe miatt is. <3 ya bw.

Gergely Bogár
Gerbo [tag] Naplózva: 2009-08-19 12:49

én elkezdtem hezitálni magmban, hogy akkor sith-et indítok :D mert ez a harcmodor is közel áll hozzám… de kitartok a köztársaság mellet és a smugler mellet eddig még … És igen tuti nem lesz 2 erőfelhasználo kaszt 1 frakcion belul. :)

radical [tag] Naplózva: 2009-08-19 13:26

Na ezzel asszem nekem el is dőlt a választásom. Tython eddig is jobban tetszett mint Korriban ráadásul tankolni nem vágyom. Úgyhogy marad a Jedi class mint erőhasználó.

Toki [szerkesztő] Naplózva: 2009-08-19 13:29

Nagyon remélem, hogy igazatok lesz, szerintem sokat rontana a játékon 2 erőhasználó egy frakción belül.
Amúgy nekem kicsit csalódás, hogy csépelőgépet csináltak a sith-ből, dehát a többségnek tetszik. Én inkább lettem volna csendes gyilkos, ezért várom már nagyon a spy bejelentését :D az oldal meg a kezdetektől egyértelmű, csak a smuggler ingatott meg kicsit a hitemben, de az is hamar elmúlt.

QuentinT [tag] Naplózva: 2009-08-19 15:27

Szerintem úgy képzeljétek el a dolgot, hogy valóban a talentelosztással jön ki a sith warriorból egy Darth Vader (tank – nehéz páncél) és egy Darth Maul (dps – dual-wield) is. Ennek ellenére én még mindig megmaradok a választott main karakteremnél:-) Persze altom itt is lesz mindenből:-)

Gergely Bogár
Gerbo [tag] Naplózva: 2009-08-19 20:53

És komolyan mi van azzal az E3-as vidivel amit most hoztak volna nyilvánosságra? … fuccsss… nem kapjuk meg?

Szódásszifon [tag] Naplózva: 2009-08-19 21:27

Gerbo, biztos meg fogjuk kapni a Fan Friday keretein belül, legkésőbb reményeim szerint. Ha pénteken kapjuk meg akkor is nem este hanem még nappal, és nem kell sokáig fent maradni :)

András Szabó
snider_23 [tag] Naplózva: 2009-08-19 21:45

Amúgy Toki igazad van én is inkább az a csendes,profi gyilkos lettem volna sithnél nem a “legnagyobb brutá” full páncélban és tankként…de meglátjuk:)Mondjuk nagyon hezitálok a BH precizitásán vagy a sith dps osztása között

Noybee [tag] Naplózva: 2009-08-19 22:46

Én nagyon hezitálok a maradék két kaszton :D Amúgy örülök sith warrior-nak. Úgy látszik még sem kapunk 8 full hibrid kasztot:)

Bence Muhari
Hawkon [tag] Naplózva: 2009-08-19 23:52

en ugy gondolom hogy a jedi és sithen kivul lesz meg +2 közel harcos lásd (trooper és smugler távolsági a jediknel
a sitheknel pedig a bounty hunter és az ??X?? kaszt lesz) na ugye ha a sith warrior mellozi az erot/minimalisan hasznalja akkor arra tudok gondolni a következö 2 közel harcosrol hogy azok joval jobban tamaszkodnak majd az Erőre

Gergely Bogár
Gerbo [tag] Naplózva: 2009-08-20 08:12

szerintem akkor sincs esély arra, hogy még egy erőfelhasználo kaszt legyen egy frakcion belul… Nem kell beparázni ettől, hogy mellőzi az Erőt a Sith Warrior.. ezt nem ugy kell majd elképzelni, hogy kb lesz 3 erőhöz köthető skillje azt jonapot… tele lesz ő is ugyan úgy erő skillekel mint a jedi… csak a sith-nek gondolom nem lesznek olyan ubertáposak azok ak a skilljei, meg ha eleve erős fizikumu csávo/csaj a sith warrior akkor pedig olyan érelemben mellőzi az Erő használatát, hogy ő a nyers fizikumi erejével lecsap egy ellent egy-két sec-alatt… De lehet ugy értelmezni, hogy azért nem támaszkodi kannyira az erőre mert nincs party buffolo skillje, ami a Jedinek szerintem tutira lesz…

Nem kell megijedni lesz erőskillje szerintem bőven…. csak nem annyira jelentősek mint a Jedi-nél. Nem kell a para :D

Bence Muhari
Hawkon [tag] Naplózva: 2009-08-20 12:35

jo van de sztem akkor is a utolso 2 kaszt közelharcos lesz (nem feltétlenül jedi/sith és nem biztos hogy eröt hasznalnak)

radical [tag] Naplózva: 2009-08-20 18:52

Én nem nagyon látok healer kasztot akkor az nem lesz szerinted? Sötét oldalon látok tankot, ranged ddt, valszeg lesz még egy közelharci dps meg egy healer talán? Lázadó oldalom meg van egy ranged dd, valami lopakodós vegyesfelvágott, ott valószínűleg a Jedi közelharci dps vagy esetleg tank lesz, oda is illene egy gyógyító.
De lehet hogy csak én vagyok vaskalapos RPGs a csoportösszeállítás terén és Bioware megoldja hogy egyáltalán ne kelljen a csapatokba healer. Bár ez sztem nem valószínű mert akkor a HC RPGsek körében közfelháborodás lenne.

Bence Muhari
Hawkon [tag] Naplózva: 2009-08-20 21:02

nos igazad van radical csak ugye gondoljunk arra hogy a jedi sith ne mcsak tank lehet majd hanem healer is (a sithek is meg a jedik is tudnak ,,gyogyitani”)

Szódásszifon [tag] Naplózva: 2009-08-21 10:19

Én nem várom, hogy legyen healer kaszt, mert maximum a Jedire tudnánk rábélyegezni, hogy healer.
Elegek lennének olyan cuccok, amikben be van építve a regenerálódás, és kész.
Csata végeztével a regenerálódási folyamatot 4*-esen meggyorsítják és ennyi. Nem kell healer, mert így már minek.

Noybee [tag] Naplózva: 2009-08-21 11:29

Healer kasztról annyit tudunk, amennyit itt olvashatsz : http://pc.ign.com/articles/100/1007266p1.html
és nem vagy egyedül az álláspontoddal a healer témában. HC RPs meg kotoros arcok hónapok óta szétflamelik azokat a topicokat az swtor.com-on, ahol mmo-s arcok fel merik hozni, h komolyabb flashpointhoz kéne healer.
Én spec már láttam olyat is, h egy csaj felhozta, h ő egész életében healer kaszttal nyomta és hogy ezt szereti, örüle neki, ha lenne ilyen kaszt, erre fanatikus sw joe annyit reagált, h akkor nem kell majd swtorozni…
Szóval kényes a téma, de úgy nézz ki az interjúból, h lesz rá lehetőség, ha nem is komplett kaszt formájában, de talentfával lehet majd gyógyítás felé szakosodni.

Szódásszifon [tag] Naplózva: 2009-08-21 21:28

A srácokkal nagyobbrészt egyetértek, hogy külön heal kaszt nem kell, hiszen a Jedi-t én soha nem használnám healerként egy csatában. Zúzza melee-vel az ellent, avval többet érünk, ha kevesebb van belőle. Majd csata végén lehet heal-elni. Companionra bíznám a heal-elést – mert hát van egy orvos droid ha jól tudom, aki fontosnak tartja a saját maga egészségét az vesz egyet és el van vele.
Az viszont bunkóság amit csinálnak, hogy “akkor nem kell swtor-ozni”. Egyszerűen rá kell ébreszteni az embereket, hogy szakadjanak el már az eddig ismert fantasy mmo-któl, mert ez más lesz. De gondolom, hogy ez csak a béta elérkeztével fog tudatosulni sokakban.
Igen, és nagyon köszönöm Noybee a linket, van egy pár érdekes dolog benne.

Bence Muhari
Hawkon [tag] Naplózva: 2009-08-23 01:18

nem tom hogy jo lesz-e az hogy a comapnion healel ugyanis az honna tudja hogy mikor kell healelni szzal tegyuk fel ö el kezd hilelni ha az életem 20%-on van , na de ugye ha sokan utnek vagy eros az ellenfel akkor mire a companiopn benyogi a healt addigra en alulrol szagolom a foldet de ha player healer akkor az tud kalkulalni hogy ne habozzon sokat a healel mert az tortenik velem amit elobb emlitettem :D

András Szabó
snider_23 [tag] Naplózva: 2009-08-23 13:56

Bocsi Hawkon,hogy megvétózlak de szerintem épp ellenkezőleg,ha egy player healer tud kalkulálni akkor nehogy már egy NPC ne tudna,szerintem az jó megoldás lenne mert tulajdonképp a player is “spammolja a healt” rám akkor ezt egy NPc sokkal ügyesebben gyorsabban csinálná szerintem,vagy teszem azt be lehetne állítani hogy hogyan ossza be az energiáját (nagy heal,kis heal)..de nem azt nyilatkozták hogy nem lesz ilyen healer dolog?Mert el is akarják azt is kerülni hogy nagyobb csata után leül mindenki enni,inni.Minden esetre rengeteg kérdés van még ami megválaszolatlan.Amúgy nem kis fába vágták a fejszéjüket a Bioware meg a Lucas, hogy a Star Wars-ot meg a régi MMO-stylet összepaszírozzák egy játékba.De biztos hogy nagy áttörés lesz.

 

Az üzenet írásához be kell jelentkezni. Ha még nem regisztráltál, kattints ide.

  • email
  • LinkLog
  • WiW
  • Twitter

Guild ranking

Ezt olvasd el, mielőtt jelentesz:

INFÓK A BOSSKILLEK BEJELENTÉSÉRŐL!

BEJELENTÉS!

A rendszer átalakítás alatt! A killeket addig is jelentsétek be, elszámolásra kerülnek! Várható indulás: when its done

Magyar szerverek listája

PvP szerver: Ahto City
PvE szerver: Hidden Beks
RP-PvE szerver: The Progenitor



Magyar chatek
Hidden Beks köztársasági oldal: Hungarian
Hidden Beks birodalmi oldal: Hungarian
Ahto City köztársasági oldal: Hungarian
Ahto City birodalmi oldal: Hungarian
The Progenitor köztársasági oldal: Hungarian
Nightmare Lands birodalmi oldal: Hun
Nightmare Lands köztársasági oldal: Hungarian

Facebook

Címkék

Hírarchívum

Linkek

IRC

#swtorhu @Quakenet