» Maintenance Star Wars: The Old Republic Hungary: Magyar SWTOR fansite

Regisztráció

Legyél Te is tagja a Star Wars: The Old Republic magyar rajongói oldalának! Regisztrációd segítségével hozzászólhatsz a bejegyzésekhez, hírlevelet kérhetsz, valamint egyéb extra funkciókat haszálhatsz! Tovább a regisztrációhoz »

Maintenance

A szokásos heti karbantartás keretében augusztus 21-én, kedden reggel 9 órától délután 1 óráig nem lesznek elérhetőek a szerverek.


Koncertre fel! :D

Napló:

Laura Keller
Laurya [tag] Naplózva: 2012-08-20 11:59

Ez az 1ik kedvencem,köszi. :)

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-20 12:29

Asszem csütörtökön néztem meg. :)

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-20 12:33

És meg is jegyeztük az asszonnyal, hogy Tarjának és Anette-nek is jól áll a stúdió. Viszont a srácoknak meg jót tesz zene terén az élő előadás. Amennyivel ők nagyobbat teljesítenek, mint amit a csajok romlanak énekhangban, amiatt megéri végignézni. :)

Laura Keller
Laurya [tag] Naplózva: 2012-08-20 12:50

Számomra a “Nightwish” az Tarját jelenti.
Nincs rossz hangja Anette-nek sem,az új számoknál egész jó,de amikor nekiáll 1 Tarja hangjára írt régi Nightwish számot énekelni,legszívesebben sikítva ütném a fejét a cintányérral. :D

Fasbender [tag] Naplózva: 2012-08-20 12:56

Az én egyik nagy kedvencem a Siren a mai napig. Emlékszem a Pecsa szabadtéri színpadán való koncertjükre. Csodálatos volt…….egyik legjobb koncert volt amin valaha voltam.

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-20 13:00

Ezen nem fogunk összeveszni. Főleg nem Tarján. De a Nightwish egyértelműen Tuomas érdeme elsősorban. Nélküle Tarja sehol nem lenne. Hallgass meg párat az új zenéiből (pl. I Walk Alone), és öngyilkosságot követsz el garantáltan! Tuomas zenéje nélkül nem sokat ér a csaj (függetlenül attól, hogy az érdemei nyilvánvalóak a Nightwishnél is). Erre Ő is rájött, próbálja a zenei alapjait visszaterelni a Nightwish féle vonalra (Until My last Breath), de az Evanescence színvonal max. :)

Kellett neki nagyképűnek és arrogánsnak lennie a srácokkal szemben. :P

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-20 13:07

@Laurya: Amúgy meg Anette-től, aki nem operaénekesi képzéssel rendelkezik, furcsa is lenne elvárni, hogy ugyanúgy nyomja le a Nightwish régi számait. Ahogy durva lenne azt is elvárni, hogy emiatt ne játszák koncerten a régi zenéket. Anette-t az új album miatt szeretjük, ami nekem azóta a kedvenc albumom, amióta megjelent. Sorry, de én azok közé tartozom, akiknek legalább annyira bejön, mint a régi. Tény, hogy a Once bármikor és bárhol jöhet, de ettől a telefonomon csak a Dark Passion Play van rajta full albumként. :)

Laura Keller
Laurya [tag] Naplózva: 2012-08-20 13:16

Tényleg nem fogunk összeveszni rajta,Mallorion. :)
Már csak azért sem mert igazad van. Halottam az “I Walk Alone”-t,tényleg borzalmas.

Laura Keller
Laurya [tag] Naplózva: 2012-08-20 13:23

@Mallorion: Pontosan. Én sem várom el tőle,hogy ugyanúgy előadja,mivel nem az ő hangjára irták.
Amit már neki irtak azok nekem is tetszenek. Viszont egyszer valahol a youtube-on láttam amint a “Passion and the Opera”-val próbálkozik. Ehhh…nem minősíteném. :D

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-20 13:26

Amúgy Tuomas borzalmasan jó arc. :) Figyelted a Jack Sparrow figurát? :D

Laura Keller
Laurya [tag] Naplózva: 2012-08-20 13:55

Igen. :D Amikor először láttam vissza kellett tekernem,hogy biztos jól láttam-e,hogy az a kép van odatűzve a zongorára.
1ik ismerősöm nemrég mutatta youtube-on Marco új projectjét,nem tudom azokat ismered-e. “Northern Kings” néven régi slágereket dolgoztak fel metalban,szerintem egész jó.Persze az más kérdés kinek tetszenek a feldogozások. :)

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-20 14:04

Az a baj, hogy az nem kép, hanem egy bábu! :) Marco csapatának meg utánanézek, de most hallgatom ismét a koncertet. :)

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-20 14:05

1:13:14-nél jól látszik, hogy bábu. ;)

Laura Keller
Laurya [tag] Naplózva: 2012-08-20 14:26

LoL..és tényleg bábu. :D Megnéztem ujra,és tényleg látszik,amikor oldalról mutatják,hogy 1 baba van odakötözve a tartóoszlophoz.Szemből teljesen úgy nézett ki mintha 1 kép lenne odatűzve.

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-20 15:08

Ezek a zenék…

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-20 15:20

Mia baj velük Snag? :D Tökre rendben vannak. :P

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-20 15:25

@Laurya: A másik koncerten (már Anette-tel, oldalsávon is ott van Live in Gampel Open Air) Ollókezű Edward volt “kikötözve”. :)

KoWa [tag] Naplózva: 2012-08-20 15:26

ledobott mást is?

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-20 15:42

Nekem mondjuk nem tetszik, de hát na, ízlések és pofonok. :)

Kildaros [tag] Naplózva: 2012-08-20 17:17

Fasbender az a Korn nagyon ott van:) Na meg az epic mikrofonállvány:)

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-20 17:31

KoRn az alap. ;)

Fasbender [tag] Naplózva: 2012-08-20 17:53

@Kildaros: azt az egyedi gyártmányú “titán” mikrofonállványt azért vezették be koncerteken mert Jonathan minden alkalommallezúzta az átlagos típusúakat:D Aki látott némi régi felvételt azon jól látható a végeredmény:D Én mindíg jókat derültem rajta…

http://www.youtube.com/watch?v=cK8YSsjIaDs&list=FLEgbo9s6K2kK-69Tpf4j8AA&index=29&feature=plpp_video

Itt a másik is:D

Millencollin-t ki ismeri?

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-20 18:23

Fasbender az én emberem. ^^

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-20 18:41

Látod Snag. Erre a Korn nevű izére mondom én azt, hogy nem zene. :P Ezek csak próbálnak kemények lenni, de nem azok. Ez a “zene” nem jó másra, mint tombolása. Látszik is a pogózó rajongótáboron. Szóval ez egy jó kis drogos tombolás egy színpadon, 0 zenével, sok zajjal. Ezt minden normális közegben felnőtt ember kinövi legkésőbb 20 éves korára és vált olyanra, amiben némi dallam vagy énektudás is felfedezhető. :P

De hát ahogy mondtad: ízlések és pofonok. ;)

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-20 18:43

@Fasbender: Lezúzta a mikrofonállványt? Ne mááár! De keméééény! ;) :D Mari néni takarítás közben is lezúz a mikrofonállvány, h a rossz napja van. :D

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-20 19:22

@Mallorion:

KoRn 1993
Nightwish 1996

A KoRn egy új műfajt alakított, a Nightwish kevésbé, de mint említettem, nem vagyunk egyformák. :)

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-20 19:27

Amúgy én nem degradáltam a zenekarod, meg a rajongóit, csak annyit írtam, hogy nekem nem jön be. :)

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-20 19:38

Ebben az új műfajt alapított témakörben vitatkoznék. Elég régóta hallgatok zenét (‘74-es születésű vagyok), így bizton állíthatom, hogy semmi újat nem csinálnak. Bár újszülöttnek minden vicc új alapon biztos lesznek olyanok, akik ezt állítják. :P Újat csinálni a zenében régóta nem lehet, ez nem az ő hibájuk.

A dátumokkal tisztában vagyok, mert utánanéztem. ;) Ez csak egy dolgot jelent: Tuomas később alapított zenekart, de rögtön tudott ZENÉT írni. A Korn-t pedig sokan kajálják, de ettől még zömében csak zaj, amit csinálnak. Egy egyveleg, semmi más. Amióta Fasbender belinkelte, azóta hallgatom kisebb-nagyobb megszakításokkal őket. Unalmas. Ha egyet hallottam, már szinte mindegyiknek tudom az alapját. Ezt a Did My Time majdnem megtörte, de aztán mégse… Tipikusan az a banda, akik néhány kísérletük alapján (pl. Here To Stay) lehetnének jók is, de rögtön az jut az eszembe róluk, hogy megpróbálják keményebben előadni pl. a Faith No More zenéjét, csak nem sikerült nekik, mert a próbálkozással megölték a zenét. ;)

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-20 19:39

Nézd, tőlem is mindenki azt hallgat, amit akar, csak ne mondjunk már ilyeneket, hogy új műfajt alkottak, mikor nem. ;)

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-20 19:59

“They are the first band to be labeled as nu metal…” szóval még is csak.

És nem titkolják, hogy az általad is említett Faith No More is nagy hatással volt rájuk. :)

KoWa [tag] Naplózva: 2012-08-20 20:05

megyek hányni ettől a MOD amit ti “zenének” próbáltok titulálni…..:P

Kildaros [tag] Naplózva: 2012-08-20 21:08

Basszus én elfelejtettem kinőni a Korn féle zenékböl…. Pedig már 37 vagyok. Szóljatok, hogy megtévedtem

Fasbender [tag] Naplózva: 2012-08-20 22:21

@Mallorion: már ne haragudj, de a Korn az Korn marad örökre. Ők, a Deftones a RATM és még néhányan indították el a deszkás rock zenét a 90-es években és nem mások. Limp Bizkit is csak utánuk volt jóval meg a többiek. Én így gondolom. Nem egy Beatles de nem is akarnak azok lenni.
Blind, Twist, Clown, Shots and ladders, Follow the leader, Hay Daddy, Sombedy someone, Falling away from me és mék sok más nóta ami után jön csak a fentebb felsorolt új zeneszámok tömkelege. Az újak persze már merőben más hangzásúak, de nemis tükrözik az “ősKorn” zenei világát. Populárisabbak lettek, no és persze öregebbek ők is:D
A Nightwish-t ettől még én is szeretem meg sok minden mást. Mindenevő vagyok.
Példának okáért:

http://www.youtube.com/watch?v=U5G1j1HIFlY&list=FLEgbo9s6K2kK-69Tpf4j8AA&index=1&feature=plpp_video

Íme:DDD

Xymoth [tag] Naplózva: 2012-08-20 23:26

Mindenkinek ajánlom az elkövetkező zenét :)
http://www.youtube.com/watch?v=sRYNYb30nxU

UI: Mindenfajta zenét szeretek, ha minden a saját tűréshatáron belül van, de mindenki így van ezzel. De ezt Mindenki SZERETI :) :):

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-21 07:12

@Snag: Ne zavarjon, hogy a nu metal Ross Robinson zenei producer (és zenész) nevéhez köthető! Lényegtelen apróság csupán. Attól, hogy egy címkét ráakasztanak valamire(kire,) még nem biztos, hogy ő alkotta. ;) Az USA-ban a zene egyébként is egyre inkább ipar, mint művészet (tisztelet a kivételnek). ;)

@Fasbender: Hallgattam pár számot az “ős” Korntól is. Tudod, mit mondok rá? Slayer utánzat. A Slayert imádtam, de kinőttem belőle. A lázadó korszakom zenéje volt. Viszont az “ős” Korn zenéje és a dubstep vegyítése eleve nem lehet jó, már csak a dubstep miatt sem. Ha az “ős” vonalaknál maradtak volna, akkor azt mondanám, hogy jó-jó, csak megcsúsztak vele laza 20 évet. :)

@Kildaros: Megtévedtél. Most jobb? ;) :D 37? Elvben neked is emlékezni kell akkor arra, amikor a ‘80-as években a Magyar Rádió letojta magasról a szerzői jogokat és full albumokat adtak le a hét valamelyik napján. Gondosan ügyelve, hogy egy 60 perces szalagra úgy férjen rá, hogy legyen idő megfordítani a kazettát 25-26 perc után. Szép lassan felsorolták a számok címeit, hogy le lehessen írni (bónuszként magyarul is beolvasták). Nekem így lett meg az első MegaDeth albumom. :)

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-21 07:19

@Snag: Neked még egy kis segítség: http://www.korn.com/releases/korn

Sasold csak meg, hogy ki a producer! ;)

Kildaros [tag] Naplózva: 2012-08-21 07:43

Szvsz lehet hogy ezt nem kellene ennyire komolyan venni:) Bár azt nem értem hogy lehet kinőni abból ami tetszik. Még mesét nézni is szoktam a gyerekkel :D Na mindegy én ilyen elveszett lélek vagyok. Azért titkon hallgatok egy kis Sepulturát és Slayert is, de csak ha Mallorion nem figyel :D

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-21 07:49

Néha én is szoktam nosztalgiázni. De csak ha nem figyelek. :D ;)

Fasbender [tag] Naplózva: 2012-08-21 08:13

@Mallorion: méghogy a Korn Slayer utánzat lenne? Ne haragudj de most kacag a vakbelem is:D A Slayer tudtommal dark-metal-t játszik és elég rendesen jelen van benne az Istentagadás (lsd Bloodline c. dal amit imádok), annak ellenére hogy ha jól tudom a zenekar több tagja buzgó hívő vagy mi:D
A Korn inkább egy olyan mély érzelmi elégedetlenségnek és lázadásnak adott hangot zeneileg ami jellemző volt a 90-es era-ra (+Jonathan nevelőapja(?) mintha molesztálta volna gyerekkorában és erre még rájön az is hogy bonctanonc volt). Mára ezt felváltotta a káosz keresése a zene sok területén. Szóval szerintem egyáltalán nem hasonlítanak egymásra:D

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-21 08:45

@Fasbender: A Slayer jó volt trash metalnak is. ;) Amúgy nem konkrétan istentagadó nótákat játszottak, hanem sátánista, háborúellenes, stb. Amúgy kacagjon csak, de azok a nóták, amikbe tegnap unalmamban belenyúltam, simán azt hozták. Meg sok más zenekar nótáit is azóta, de nem találok újdonságot, vagy saját stílust a zenéjükben. Pedig keresem. Istenuccse! (Mondjuk aki azt mondja, hogy a zenében lehet újat alkotni, az hazudik.) :)

Discográfia alapján időrendben kezdtem most hallgatni a Korn zenéit. Hát az elején sokkal jobbak voltak. Sokkal-sokkal-sokkal. Ezzel a dubsteppes marhasággal meg már alulról vakarják nálam a lócitromot. :P

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-21 08:51

Asszem megyek aludni egy kicsit. Ez a dübörgő zaj kifárasztott a hétvégi 3×12 óra meló után. :)

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-21 10:25

A nu metal témát nem az ujjamból szoptam, wikipedia cikk… persze ezen is lehet vitatkozni, hogy a wikipedia megbízhatatlan, mert nyílt forrás, stb. vagy, hogy ki volt előbb maszkos, a Mushroomhead, vagy a Slipknot, blablabla. Ebben az országban mindenki mindent jobban tud, az a lényeg, azért vagyunk ennyire boldogok és fejlettek. Ja nem. :D

Gunga, hátha ez jobban tetszik: http://www.youtube.com/watch?v=ywhvj7UaDHo

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-21 10:28

A “dubstepes marhaság” (igen, másik kedvenc műfajom, igen, 30 éves gyerek vagyok, és igen hallgatok Limp Bizkit-et, Bob Marley-t, Armin van Buuren-t, Fear Factory-t, Machine Head-et, Metallica-t, 50 Cent-et, és még sorolhatnám) 2 darab számban merül ki, amit Skrillex-szel közösen csináltak. És egyetértünk, a régi számok jobbak voltak. ;)

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-21 10:31
oz [tag] Naplózva: 2012-08-21 11:00

Elsőre látva a hozzászólások számát azt hittem, valami különleges patch érkezik ma :)

Fasbender [tag] Naplózva: 2012-08-21 11:53

Twitter szerint MENNEK A SZERVEREK! :D DD

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-21 13:44

Utálom a délutános műszakot. :(

Kildaros [tag] Naplózva: 2012-08-21 14:43

Snag, úgy látom több ponton hasonló a helyzet:) “30éves gyerek” :D Mondjuk én már majdnem 40 vagyok….(azt a büdös….ez meg hogy fordulhatott elő). A felsorolt zenék nagyon bejönnek és még az swtort is szeretem:) Bár utóbbi mostanában húzogatja az oroszlánbajszom :D De azért csak beloggolgatok néha (mondjuk úgy naponta). Fear Factory…..nyami. Amúgy pedig régen minden jobb volt. Még az is ami nem.

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-21 14:57

Most mondjam azt, hogy a Monster Magnet-et is imádom, meg a Rob Zombie-t? :)

Fasbender [tag] Naplózva: 2012-08-21 15:01

Tudjátok mi a ti problémátok?
Felnőtt fejjel nem vettétek még tudomásul hogy az emberi élet bizony monotonná válik és csak gyerekkorban tűnt még minden újszerűnek és jobbnak mint mostanság. Az embernek ennyi idő alatt nagyon sokat módosul a világképe és a felfogása, no meg több mindent tud már. Nap mint nap szembesülök én is ezzel de lesz@rom mert tudom hogy csupán e miatt van, no meg a sok déjá-vu érzés is.
A zene jó, az SWTOR is jó még annyira hogy felhúzzam gyorsan a JK-mat záros időn belül és szétcsapjak az impek közt vele WZ-ken:D Már alig várom……

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-21 15:02

Csak nem Sentinel, Fasbender? Most az a FOTM, élvezd ki, amíg lehet, 8 emberből 6 úgyis azzal tolja Wz-n. :D

Szódásszifon [tag] Naplózva: 2012-08-21 15:24

Fasbender: az a problémájuk, hogy ők már nyugdíjasok. :P
Tudod? Több szemük van, mint foguk Ezek a dolgok akkor voltak mikor még Metalica koncentre jártak a régi chio-val és én egy rossz gondolat sem voltam. A magam kemény 3 évével – nem 3x hanem 0.3x – elmondhatom, hogy előttem a világ :)
Sajnos nem tudják elviselni, hogy mostmár csak Flour, SP, meg Justin Bieber a király :D
Csak rajtuk még van az, ami bennem már nincs: a pelenka… :)

Snag: nálad délutános műszaknak hívják a délutáni csendes pihenőt? :P :)
Ja és köszi Skrillrexet.

Stryker [tag] Naplózva: 2012-08-21 15:26

@snag
Imp oldalon marauder meg powertech-n kívűl nem is lehet mást látni, meg persze a halhatatlan OP healert
maraudert (dps-healer-tank) egyben vagy sentinellel vagy scrapperrel (persze csak úgy ha nincs full focusa) lehet megfogni.

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2012-08-21 15:32

Nohát, én juggerrel nyomulok. :D :P

Fasbender [tag] Naplózva: 2012-08-21 15:36

@Snag: nem drága barátom, Guradian-t fejlesztek:D A sentinel nekem nem jött be, a guardian tank viszont igen. Tetszik hogy öten kell püfölniük elég ideig míg ha okos a csapat addig simán gólt lő huttball-on:D A commandoval ezt nem tudom megtenni: vagy sikerül elég távol maradni mindentől és akkor lehet vele osztani, vagy végem van mert ugyanúgy öten ugranak rám.

@Stryker: ne feledkezzünk meg a BH mercenary-ról sem.

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-21 15:37

@Szodásszifon: azt hagyjad, éjszaka, ha behozom a laptopot és a netet, még gémelni is tudok. :D

@Stryker: tudom, beszéltük pont Christoferus-szal tegnap! :D

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-21 15:38

De pont ez az érdekes… 10-ből ha 1 meccset nyerünk, és pont ezt taglaltuk tegnap Chris-szel, hogy másik oldal ugyanez pepitában. Nem fogom fel agyilag…

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2012-08-21 15:43

Sose a megfelelő csapatba kerül az ember. :D Jugger-el én is ezt tapasztalom. Napi wz-kből 6/1-2 amit megnyer a birodalmi csapat, míg látom, hogy a repesek is azt nehezményezik, hogy alig nyernek. :D Az igazság odaát van :P

Fasbender [tag] Naplózva: 2012-08-21 16:14

Itt valami bűzlik gyerekek! Tegnap 12 menetből egyet sem nyertem……..tudnám hol van itt a rohadt macsak elásva?!

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2012-08-21 16:16

A Czerka beledöngölte Tatooine homokjába. :D

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-21 16:19

Tegnap jó napunk volt mondjuk kivételesen… bár reggel buktam egymás után hatot, délutánra javult a helyzet, kb. 8 meccset mentem, abból 2 defeat.

Nem ártana bevezetni egy Valor Rank alapú matchmaking rendszert 50 felett szerintem.

Fasbender [tag] Naplózva: 2012-08-21 16:42

Én 50 alatt is kettéosztanám a dolgot: 10-40-ig és 40-50 közt a jelen PVP rucik miatt, vagy 10-30 és 30-50 szintes összeállításban. Inkáb utóbbi felé húz a szivem.

50 felett én nem a valorhoz kötném, hanem engedném a 8 fős ops nem ranked wz-ket is, ugyanis akinek nincs meg legalább a BM szett annak felesleges a ranked, mivel kell a BM a war-hero cuccokhoz.

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-21 16:49

Én azért kötném Valor-hoz, mert jön a 3 darab full War Hero nagy unalmában és steamrollolnak mindenkit. Köze nincs a skillhez.

Fasbender [tag] Naplózva: 2012-08-21 16:54

De War_hero ruhához nem kell elérni a war-hero valor szintet:D Régebben kellett volna de felszámolták….

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-21 16:59

Valóban, most már csak egy kurva hosszú grind, főleg a sok vesztes meccsel, pont azért, mert más már War Hero-ban van. :D

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2012-08-21 17:43

Én még csak most gyűjtöm össze a BM szettet, aminek eddig kb a fele van meg.

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-21 17:48

Dettó. 7 itemet ki tudtam venni 3 nap alatt, de egy-egy War Hero kb. 1 hétbe tellik, szóval elleszek. Csak addig szar vagyok és egy Sent ellen akár le is ülhetek.

Fasbender [tag] Naplózva: 2012-08-21 18:08

Neked 1 hét csak? Kocka vagy apám!:DDD Nekem minimum kettő – bár akkor a fegyót vettem 3245 vagy mennyi kommendésünért. Mindegy: most úgyis inkább a jk-t húzom felfele. Tegnap voltunk egy flashpointon is és csodás volt. Esett cucc xp minden ami kell:D

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-21 18:33

Voltunk Ranked Wz-t is, kurva jó volt, mert 5 meccsből 5-öt buktunk, de ilyen 3 percek alatt és kaptunk 25-30 Ranked Wz Commendation-t. :D

Laura Keller
Laurya [tag] Naplózva: 2012-08-21 18:38

Hmmm….A Sentinel tényleg ennyire izmos WZ-n? Nekem is van 1,de eddig nem nagyon mertem vele bemenni WZ-re,kicsit idegenkedek a single targetes karaktertől. :)
Főleg miután már hozzászoktam,hogy Gunslingerrel lapáttal szórom a különféle gránátot a jónép nyakába. :D
A kedvencem,amikor eldobok 1 Rakata Shock grenade-ot, (aminek olyan a hatása mint a sage “Earthquake”-je),erre a ellenfél meg nekiáll keresni hol bujkálhat a sage,velem meg nemis nagyon törődnek. Bár ettől függetlenül jobban szeretem a pve-t.

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2012-08-21 18:41

Vagy fél éve elkezdtem egy gunslingert, de eddig nem nagyon jött be, úgyhogy továbbra is 19. szinten ácsorog Tarison. :D

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-21 19:04

@Laurya: single target? 5-6K-t üt a Smash AOE-ban. Vicc.

Fasbender [tag] Naplózva: 2012-08-21 20:01

Azért ne feledjük el az imp agent-et close combat talentel! Odajön hozzám a rohadék előveszi a svájci bicska készletét és elkezdi belémnyomkodni őket! Legutóbb 4-ig jutott a kis görény mire meghaltam, tenni ellene nem tudtam mert remegtem a levegőben mint a kötözött sonka…….viccnek is rosszak az ilyen egygombos karakterek.

eldzsiah [tag] Naplózva: 2012-08-21 20:03

Aki smashre gyúr meg is érdemli :) )

eldzsiah [tag] Naplózva: 2012-08-21 20:05

Marauder/Sentinel = Dot dot choke.

Stryker [tag] Naplózva: 2012-08-22 08:35

@fasbender
Már a ts-n is elmagyaráztam neked, de akkor újra, hogy az 4-5 skill, csak ugyanaz az effektje
OP/scoundrel nem egygombos, egyik legnehezebb karakter. Igen high burstje van de papír mellé. Művészet vele életben maradni.
Guardian miről szól? sweep, master strike. Csak ezt látni tőle.Commando: grav round, full auto ,… amiben különböznek, hogy a sentinel/mara, vanguard/powertech dps ágától h lehetetlen lecsapni az utóbbiakat.

Tako [tag] Naplózva: 2012-08-22 08:53

Mert a két kardos kollégákat le lehet ütni…:D 8x megöl mielőtt te ölnéd meg őt. 2v1-ben pl. simán lehozhat 1 embert.

ayla [tag] Naplózva: 2012-08-22 09:13

adjatok tippet: kellene egy bolygo, ami nagyvaros szeru, tehat ilyen nar shaddaa/coruscant szeru. ezek kiestek (egyiket hasznalom, a masik meg tul szovettsegi), a tobbi meg a jatekban vagy rezervatum, vagy pusztulat, vagy csak ilyen szimpla falubolygo. nem lehet tul speci sem, mint pl. a vukike (igen, nem tudnam helyesen leirni a nevet :D ).
ha nincs jobb tipp, akkor beteszem bespint, mert hiaba nem nagyvaros, a banyaszallomashoz hasonlo helyszineket egy kis utomunkaval konnyu “gyartani” a jatekban. ja, amugy ebben az idoben mar banyasztak ott?

Stryker [tag] Naplózva: 2012-08-22 11:16

@tako
csak scrapperel lehet megfogni, persze csakis akkor ha elolvasod az apró betűs részt: scrapper kezdeményez (hideból),.. meg nincs full focusa… de ez Wzn ritkán van…
a guided by the force/vagy a imp megfelelője inkább tanknak kell nem ennek…

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-22 11:27

ayla: Quesh, ott vannak ilyen Hutt kupolák, meg tököm tudja. Új videó?

Kildaros [tag] Naplózva: 2012-08-22 11:44

Nos, én nem pvp-zem, tehát láma vagyok a témához. De ahogy a hozzászólásokat olvasom, azt azért leszűrtem, hogy egyáltalán senkit sem lehet agyonverni :D Verik egymást az emberek és senki nem hal meg, mert ha az ember a saját szemszögéből nézi, akkor az ellen mindig egy op, elpusztíthatatlan szörnyeteg. ” a te kasztodat nem lehet legyőzni”, “nem igaz, mert a te kasztodat nem lehet legyőzni”. Izgalmas lehet :P

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2012-08-22 11:59

Akkor lényegében felesleges ballance problémákról beszélni, mert minden kaszt legyőzhetetlen a másiknak. :D

Tako [tag] Naplózva: 2012-08-22 12:52

Nem igazán, mivel assával elég sok nehézséget okoz, ha engem ütnek, ellenben ha sniperrel vagyok (mm) akkor már nem. Másrészről sniperrel könnyebb maraudert/sentinelt ölni. Amúgy még senkitől nem hallottam, hogy az assassin/shadow/scoundrel/operative/sage/sorcerer milyen tápos.

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-22 13:13

@Tako: emlékezz vissza az időkre, amikor szinte csak Sage/Sorc volt, és 1 gomb volt kirakva a skill bar-ra: a kavicsszórás. Videó is volt róla. Commando/Merc pepitában. Most a Sentinel/Mara a FOTM. Nekem ne mondja senki, ha 8 játékosból 6 Sentinel, hogy ott minden rendben van. :D

Amúgy Assa is volt kiskirály egy ideig, tank talenten 900K damage, arról is voltak screenshotok.

Nekem eddig PT-ként 491K damage, és 20 award a rekord, amikor tank voltam, akkor meg 180K guard, de most ha rámugrik egy Sent, nem tudok mit csinálni, még csak kiteolni sem lehet. Nem sírás, csak mondom, mert leszarom, éljék ki magukat amíg lehet. Lesz a BH trónörökös megint! ;)

Laura Keller
Laurya [tag] Naplózva: 2012-08-22 16:09

@Kildaros: Én 1 árva szóval sem mondtam ilyesmit. :) Saját szemszögből nézve,gunslingerrel,egyáltalán nem tűnnek “legyőzhetetlen szörnyeknek” az ellenfelek. Egész szórakoztató a WZ Gunslingerrel. Nyakukba szórok 1 szatyor gránátot,aztán ha netán valamelyik olyan pofátlan,hogy nem nyiffan ki,nőies csuklómozdulattal fejbe lövöm. Az jó hatással szokott lenni az elhalálozási hajlandóságukra. :D
Egyébként,nem tudom feltünt-e nektek,vagy nálatok Freedon Nadd-on is van-e ilyen,de ahogy én észrevettem nagyon kevesen mernek valamiért Smugglerrel,pláne Gunslingerrel WZ-re mászkálni,én legalábbis nagyon keveset láttam,pedig tapasztalatom szerint szép nagy mészárlást lehet vele csinálni. :)

KoWa [tag] Naplózva: 2012-08-22 19:39

http://index.hu/tech/2012/08/22/husz_peces_jatekosbol_csak_egy_fizet/

az ucso bekezdést is berakom annak is az utolsó mondata ami lényeges… szerintem valamiről lemaradtunk.-…..

Egy másik nagy játékkiadó, az Electronic Arts vezérigazgatója, John Riccitello előadása is megerősítette, hogy az F2P modellben látják a nagy cégek a menekülőutat a pécét elárasztó kalózkodás elől. Példaként a FIFA Online című netes focijátékot hozta fel, ami Dél-Koreában óriási siker, az alapban ingyenes játékot becslések szerint minden tizedik koreai háztartásban letöltötték, és a fillérekért árult kisebb kiegészítőkből sokkal több bevétele van a cégnek, mintha boltban, teljes áron adta volna a játékot. A cég nemrég az F2P modellt vezette be a játéktörténelem legnagyobb költségvetésű produkciójaként elhíresült Star Wars-alapú online szerepjáték, az Old Republic esetében is.

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-22 20:01

Nos igen, a cégnek biztos jó lesz, hogy a játéknak mennyire fog jót tenni, azt még nem tudhatjuk. De köszi a cikket, érdekes volt!

Tako [tag] Naplózva: 2012-08-23 02:39

Snag:
Csak a jelenlegi dolgokról nyilatkoztam. Majd eljő a nerf ideje, amikor minden marauder és sentinel fejvesztve menekül wz-ről és felemelkedik egy új class ami elpusztít minden lélegző ellenfelet :)

Laurya: A gunslinger/sniper elég tápos. ToFN-n elég sok van WZ-n és magam is kezdtem egyet. Az is tévhiedelem, hogy ha rájuk mennek végük. Nem bírják annyira mint a sentinelek , de a többi dd-hez képest jobban.

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2012-08-23 08:11

Én tegnap rengeteg smugglerrel találkoztam wz-n, bár nem gunslingerek voltak többségében. :) Röhögtem, hogy nem bírtuk legyőzni őket. Egyik huttball partin hárman healelték egymást, közben folyamatosan szórták a stunt.

ayla [tag] Naplózva: 2012-08-23 08:56

ez is mutatja, amit annyian nem hajlandoak tudomasul venni es rinyalnak, ha kikapnak: a wz bizony csapatjatek, nem a szuperhírókrol szol :D

#snag: az bizony, az :)

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2012-08-23 09:27

Néha iszonyatosan megnehezíti a wz-t, amikor nincs csapatmunka. Mindenki megy a maga feje után. Bírom, amikor lefoglalom az ellenfél legerősebbjét, és ahelyett, hogy kapnék dps-t és healt segítségként, mindenki elmegy verekedni mással. Ilyenkor persze esélyem sincs. :) Főleg, amikor az ellent körülveszi két sage, azt azok meg healelik és küldik rám az áldást. :D Néha elgondolkodom, hogy csatlakozni kéne egy guildbe, de ahhoz még nem érzem magam elég felkészültnek. Tegnap legalább megszereztem a BM gatyát. :P Amúgy volt egy érdekes wz párosom. :) Első menetben voidstaron bucira vertük a repeseket, utána meg huttball-on ők szedted darabokra minket (persze akkor rájuk segített az a smuggler trió).

Fasbender [tag] Naplózva: 2012-08-23 09:28

@KoWa: a cikk érdekes, DE a szokásos problémát merem benne felfedezni: a PC-s kalózkodás 95%-os rátája elég merész kijelentés. Alá is tudják vajon támasztani vagy csak benyögtek egy számot, ahogyan azt némelyik politikus is szokta?! Mi van akkor a Steam-el és hasonszőrű társaival? Azok sem működnek? Én ott mára azért elég sok játékot vettem meg, az SWTOR-t is Origin-en vettem…..
Azzal meg ne is jöjjenek hogy a konzolok biztonságosabbak a kalózkodással szemben. Ezen meg aztán már kacag a vakbelem is. Meg lehet nézni például a iPhone jailbreak-et! Minden fut rajzuk és rengeteg szoftver is letölthető hozzájuk fizu nélkül tudtommal. Konzolos kalóz szoftverekkel is tele van ám a torrent!!!! Miről beszélünk akkor? F2P höh csak azt hiszik hogy megoldás……tartalombővítés fejlesztési pénzeit meg majd összekaparják a sok 10 centesből mi?

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2012-08-23 09:42

Most nézem, ezt a ubisofttól nyilatkozták. Sztem a saját termékeikre vonatkozhat ez a 95%, csak nem tették hozzá. :) Az viszont érdekes elgondolás, hogy gyakorlatilag béta állapotban akarják a jövőben piacra dobni játékaikat és menet közben csiszolgatni. Nem tudom, mekkora lelkesedés fogja fogadni az elképzelést játékosok részéről.

Christoferus [tag] Naplózva: 2012-08-23 09:56

Egyetértek. Sokan azt nem értik meg, hogy a wz egy taktikákon alapuló csapat játék, nem world pvp. (ami részben a játék hibája mert az is kéne) ez magába foglalja azt is hogy egymás képességeit összeigazítva csapatként kell működni. Ez áldozatokkal is jár. Én bár imádok tank lenni itt, szinte táncol a shadow a csata sűrűjében, de a társaim, a csapat érdekében full tank vagyok, 1v1 még elöldöklök, de van hogy 5-6 embert csak “elszórakoztatok” akár 1-2 percig is amíg megérkezik az erősítés, illetve folyamatosan guard-ozom akik csak kell. Én rep oldalon azt tapasztalom, hogy az újak akik pvp-re építenek, csak statra mennek, minél nagyobb dps-ük legyen, de klasszikus tank vagy healer alig van, és még kevesebb aki ért is hozzá. Előfordul, hogy eltelik vagy 10-12 meccs mire randomba jut egy akármilyen heal.

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2012-08-23 10:28

Mondjuk én azért is pártoltam át imp oldalra, mert ott kicsit összeszedettebbek a népek. Nagyobb eséllyel kerül be egy-két veterán, akik tudják, hogy is kell csinálni mindezt. Segítőkész healert ritkán látok ott is, de legalább a dps-ek között akadnak, akik hajlandók rányomulni az ellenre, ha már force choke-al cc-ztem.

Christoferus [tag] Naplózva: 2012-08-23 11:06

Ahogy az utóbbi időben hallottam, a Tomb mindkét oldalán ugyanaz a helyzet. Itt is ott is megvannak a veteránok, de elenyésző az össz létszámhoz képest. Ez nem probléma, ha elég bajtárs van mikor tolom, de ez nem mindig van így, úgy viszont bajos.

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2012-08-23 11:10

Tényleg, most a legutóbbi maintenace-ban mik voltak? Lehet már cicajedit indítani? :)
Sajnos eléggé üresjáratos ma a meló, azért vagyok ilyen aktív itt.

ayla [tag] Naplózva: 2012-08-23 13:30

rapislogtam en is a cikkre…
a masolasvedelembe fektetett penzt es eroforrast a jatekba kellene inkabb beletenni. egy 8-10 ora alatt (de legyen akar 20-30 is) vegigtolhato jatekert ki ad horror osszegeket? teljesen jo pelda az oblivion, ami mindenfele vedelem nelkul jott ki, arkategianal olcsobban, megis hetekig vezette az eladasokat. olyan vedelem meg nincs, amit ne tortek volna meg max 2-3 heten belul. meg az ilyen “a szerverunk hitelesit majd” szutykokhoz is irtak offlineban futatthato fake szerver progit. a bonyi vedelmekkel max azokat veszik ra pluszban a megvasarlasa, akik ezt az idot nem birnak kivarni, de cserebe szivatnak minden jatekost es altalaban azokon csapodik le, akik tenyleg megvettek.
a minoseget es a torodes fizetik meg az emebrek elsosorban, nem a fercmuveket, barmilyen csilli-villi is a csomagolas.
ugyanaz van itt is, mint a zene, meg a dvd filmekkel. egyre dragabban adjak, mert lopjak, es ezert egyre tobben lopjak, mert tul draga.
extranak egy link, bar eleg lengen jeloli meg a forrast (sajnos):
http://www.technet.hu/hir/20111010/masolasvedelem_nelkul_kevesebb_a_kalozkodas/

Tako [tag] Naplózva: 2012-08-23 15:55

Na igen, ha nem kérnének 10-20000 Ft-t egy játékért még meg is venné a többség…

KoWa [tag] Naplózva: 2012-08-23 16:57

A cikkhez: a link csak a cikk volt a lényeg ugye az utolsó bekezdés utolsó mondata ami szerintem senkinek nem tűnt fel: miszerint MÁR BEVEZETTÉK a F2P-t.

Amúgy meg én se sok játékot vettem meg csak ami online volt vagy lehetett multiba online nyomni: StarCraft, BF1942, EverQuest, WOW, meg a SWTOR, na meg ha párszázasok között találtam olyat ami lekötött azt.

Fasbender [tag] Naplózva: 2012-08-23 17:30

@KoWa: nem tudom, én azt hallottam hogy novembertől lesz F2P a játék…..mindenki mást tud:D De majd Öcsémmel ki fogom teszteltetni a dolgot:D

Christoferus [tag] Naplózva: 2012-08-23 17:36

Én spec. a kétezres évek elejéig a játékaim felét eredetibe szereztem meg, ha másnem megvártam amíg a pcguru adta. Később a net megjelenésével és az árak emelkedésével én is már csak a nagyon tetszetős játékokat vettem meg, a többit kipróbáltam leszedve, bár nem sokáig játszottam velük. Havidíjast most fizetek először, de csak mert ezt a legelső pillanatban mikor megláttam, hogy készítik, megfogadtam, hogy ezzel tolni fogom. :)

R K
Karcos [tag] Naplózva: 2012-08-23 20:06

@Christoferus: ” Havidíjast most fizetek először, de csak mert ezt a legelső pillanatban mikor megláttam, hogy készítik, megfogadtam, hogy ezzel tolni fogom. ” – Pontosan ugyanez nálam is :)

Kalóz vs. legális témára (úgy általában) én azt szeretném írni, hogyha valamit igazán szeretek – könyv, film, akármi – kiköhögöm érte a pénzt, de előfordul, hogy így én érzem meglopva magam.
Pl. anno a “VHS korszakban” a Magyarországon – boltban – kapható kazetták jó részének elég pocsék volt a kép minősége (konkrétan a Star Wars I – II -é is). Filmek, amiket a TV-ből vettem fel a mai napig különbül néznek ki/szólnak; persze ez már tök mindegy, akkoriban azért nem repestem az örömtől.

Eredeti DVD-kel meg aztán jött a sok, nem átugorható erkölcsi beöntés, hogy vedd meg szépen az eredetit… máig ezek az idióta fél – egy perces, ne lopj, ne másolj; másolás=drog kereskedelem=maffia=halál “mondanivalójú” felhívások szoktak az eszembe jutni, amikor egyik-másik eredeti játékom kéri a lemezét az induláshoz, vagy single player része a játékomnak a folyamatos internet kapcsolatot. Tudnám értékelni ha ezt nem a vásárlók torkán tuszkolnák le.

A PC-s piacon a kalózkodásra okot meg a fejlesztők/forgalmazók se restek adni: a Microsoft például még annyival sem tiszteli meg az ezzel a platformmal rendelkező felhasználóit, hogy a GfWL-nak legyen egy saját, PC-s web oldala és ne az Xbox-én kelljen “szedegetni a morzsákat”.
Amúgy is kevés a nagy cím – akár single-, akár multi-player – ami alapvetően ne konzolra lenne szánva és aztán lenne átportolva PC-re. Mondjuk ezzel személy szerint annyira még nem is lenne bajom, a kontrollerért kiáltó HUD-ok vagy irányítás sem zavar, de az olyan optimalizálatlan portok, mint pl a GTA IV. , vagy az olyan “félreokoskodás” amit az ID csinált a RAGE-el, már nem fér bele abba, amiért még szívesen fizetek.

Ja; és egy játékban a single-player rész ne egy 6-12 órás tutorial legyen a multihoz – ha már így belejöttem a fanyalgásba :)

Kildaros [tag] Naplózva: 2012-08-24 07:34

@Karcos “anno a VHS korszakban” szóval Te is a Vének Tanácsát erősíted :D

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2012-08-24 08:09

No, mi nem vettünk anno VHS kazikat. Apám sajnálta rájuk a pénzt, mmint a műsoros kazikra. Helyette volt egy rakat üres kazetta, aztán azokra felvettük TV-ről a minket érdeklő filmeket. Micsoda élet volt. Sokkal egyszerűbb beprogramozni a felvételt, mint DVD esetén. :D Ráadásul nem volt probléma belőle, ha elrontottuk, mert könnyen törölhető volt. :P Még ma is sok kazi megvan. Ráadásul akkoriban nagy biznisz volt esküvőket fotózni-videózni, anyám meg ezzel foglalkozott, úgyhogy el voltunk látva kazettával, nagyon pöpec videós felszerelésünk is volt. :) Letűnt civilizációk kora… (sóhaj)

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-24 15:10

@Kildaros: Amikor a koszos vagy megkopott görgő(k) miatt nem húzta vissza a szalagot a kazettába és ott kellett jobb esetben bűvölni a nyíláson keresztül, hogy kiadja szakadás nélkül. És imádkozni, hogy ne gyűrődjön nagyon. :D Durvább esetben vágni kellett a szalagot és puha szigszalaggal lehetett javítani akár azt is, max azon a darabon volt egy keresztbe futó csík. :)

Vagy a “javítások” öröme. Kopott görgőt finom smirglivel felcsiszolni, koszos fejet alkohollal tisztítani. :D

Basszus! Ez se most volt. :)

Laura Keller
Laurya [tag] Naplózva: 2012-08-24 15:35

Wooo….Milyen korszakról beszéltek ti itt srácok?? Akkor már visszvonult a jég,vagy még alatta volt ez? :D :D

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2012-08-24 17:16

Egy kérdés: Huttballban döntetlen esetén mi alapján dől el, melyik csapat nyert?

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-24 17:20

Hasonló. De jó volt ahhoz a sima filctoll is. Sőt! Talán jobb is, mint a ceruza. :)

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-24 17:21

@Wacho: Döntetlen esetén az dönt, hogy a végén ki birtokolja a labdát.

Christoferus [tag] Naplózva: 2012-08-24 18:36

Laurya, ha jól emlékszem mikor a dinoszauruszok kipusztultak. :D

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-24 18:44

@Christoferus: Még élnek. Nem pusztultak ki. ;)

Christoferus [tag] Naplózva: 2012-08-24 18:47

@Mallorion, jaja, még én is élek. :D

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2012-08-24 19:35

Mallorion: köszi az infot. :D
Azért magamat nem merném dinoszaurusznak titulálni, de egy gyapjas mamuttal még kiegyezhetünk. :D

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-24 19:48

Remek, akkor én leszek a Motkány. ASD

Tako [tag] Naplózva: 2012-08-24 20:30

Ti prehisztorikus őslények!

Laura Keller
Laurya [tag] Naplózva: 2012-08-25 15:51

Hehe…Tiszteletem,Mr. Flinstone. :D
@Chris: Mióta számolod te magad a dínók közé??? :) Mallorionék matuzsálemi korához képest,mi még tojáshéjjal futkározunk. :D
@Mallorion: Mit lehet csinálni 1 tollal+ 1 műanyag tokkal,összefirkáláson kívül? (perverz 5leteket hagyjuk,olyan lenne,de nem írom le :D )

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-25 18:50

Ne szívass! Komolyan nem tudod, hogy mi az összefüggés az íróeszköz és a kazetta között? :) Tutira csak szívatsz. :D

Laura Keller
Laurya [tag] Naplózva: 2012-08-25 20:09

Mallorion kedves: egyszer már említettem,hogy én Queensland-i vagyok. Brisbaneban születtem,és ott is nőttem fel.Soha nem voltak ilyen kazettáim,apámnak is már cd gyűjteménye volt,amióta az eszemet tudom. :) Először akkor találkoztam ilyen kazettával,mikor Mo.-n voltam rokonoknál látogatóban,de akkor nem ceruzával piszkálták,csak betették a lejátszóba. :D Úgyhogy,sorry,de nekem ezek a technológiák kimaradtak az életemből.

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-25 20:41

Swag!

Mallorion [tag] Naplózva: 2012-08-25 22:52

@Laurya: Akkor sorry, és következzék egy kis nosztalgia. :)

Amikor az első walkman-emet vettem, akkor azt itthon még úgy árulták, hogy “kismagnó” vagy “sétálómagnó” (bár a megnevezés helytelen volt, a kutyát nem zavarta). Jellemzőjük volt, hogy nem fértek el egy átlagos zsebben, és alaptartozékként adták hozzá a könnyen letörhető kazettaajtót, de ettől még működtek. :)

Nekem is ilyen volt nno, csak kékben. :D http://oldradio.tesla.hu/szetszedtem/250walkman/unisef.htm

Igényelték a törődést, és a sajátomat még forrasztani is kénytelen voltam, mert az egyik vezeték elhagyta kicsit magát. :P

Szintén elidegeníthetetlen érdemük volt, hogy zabálták az elemeket, mintha muszáj lett volna. És itt jön képbe a ceruza, filctoll, stb. Kímélni úgy lehetett a drága jó anti-tartós elemeket, hogy csévéléshez ezen eszközök valamelyikét vetted igénybe. Kazetta ki, csévélési iránynak megfelelő lyukba eszköz be, pörget, mint a kereplőt. :)

Christoferus [tag] Naplózva: 2012-08-26 04:30

@Laurya kedves, mióta nem futunk össze Tython-on. :)
Hétfőn amúgyis kicsit öregebbnek fogom magam érezni. :D

Laura Keller
Laurya [tag] Naplózva: 2012-08-26 10:45

Köszi,Mallorion a kimerítő értekezést. :D Nagyon szórakoztató volt, jókat vigyorogtam rajta.Mondjuk,nekem egész más jelzők jutnak az eszembe róla,de gondolom ez amiatt lehet,hogy nem kerültem ilyen kütyükkel komolyabb kapcsolatba. :) Így olvasva,meg a videót nézve,egy kissé tényleg Kréta kori leletnek tűnik. :D
Jut eszembe,visszatérve kicsit a zenére,ez pl. nekem határozottan tetszik. :) http://www.youtube.com/watch?v=cRE5nICkEEo&feature=player_detailpage
@Chris:Ne törj le,”tripla X” még nem a világvége. :D A dínóktól még odébb vagy.
Előre is Boldog Születésnapot.

Christoferus [tag] Naplózva: 2012-08-26 12:10

Köszönöm szépen! :)

Fasbender [tag] Naplózva: 2012-08-26 12:46

Christoferus: Heppíííí Börzdééjj neked is!!! Ne légy elkeseredve majd hétfőtől kezdve nem leszel egyedül a klubban!:D Isten hozott minálunk!:DDD A világ kicsit más lesz a 3x-től de majd megszokod….

Snag [tag] Naplózva: 2012-08-26 18:03

HBD Christoferus! :)

eldzsiah [tag] Naplózva: 2012-08-27 00:05

Pontosan ilyen magnóm volt annó nekem is. Nem ma volt.. Az elem tartósságát őrizve, én is filctollat használtam tekerésre. Egy két szalag meg is nyúlt miatta, de az sem volt gond, amíg volt üres kazi, amire ismét felvehette az ember a bakelitről amit akart.
Üdv a clubban Chris!

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2012-08-27 08:14

Sok boldogot Chris! :D
Na, látjátok, nem is vagyok olyan őskövület. Nekem még van 2,5 évem a 3x-ig. :D Nekem nem volt ilyen remek készülékem. Nem is éreztem szükségét, mivel zenét nem nagyon hallgattam. Ha mégis, akkor jött a kocsi magnója – jó öreg Lada1300-as. Vagy az otthoni hangberendezés. :D Kazettát viszont úgy 98 magasságától én is elkezdtem ezerrel másolgatni. Akkoriban még csillagászati összeg volt a CD.

 

Az üzenet írásához be kell jelentkezni. Ha még nem regisztráltál, kattints ide.

  • email
  • LinkLog
  • WiW
  • Twitter

Magyar szerverek listája

PvP szerver: Tomb of Freedon Nadd
PvE szerver: The Red Eclipse
RP-PvE szerver:The Progenitor



Magyar chatek
The Red Eclipse köztársasági oldal: Hungarian
The Red Eclipse birodalmi oldal: Hungarian
Tomb of Freedon Nadd köztársasági oldal: Hungarian és Alliance
Tomb of Freedon Nadd birodalmi oldal: Hungarian
The Progenitor köztársasági oldal: Hungarian

Facebook

Legutóbbi hozzászólások

Linkek

Címkék

Hírarchívum