» Maintenance Star Wars: The Old Republic Hungary: Magyar SWTOR fansite

Regisztráció

Legyél Te is tagja a Star Wars: The Old Republic magyar rajongói oldalának! Regisztrációd segítségével hozzászólhatsz a bejegyzésekhez, hírlevelet kérhetsz, valamint egyéb extra funkciókat haszálhatsz! Tovább a regisztrációhoz »

Maintenance

Holnap, vagyis december 3-án, kedden délelőtt 10 órától délután 5 óráig nem lesznek elérhetőek a szerverek, a hivatalos oldal és a launcher sem.


A karbantartás után telepíthetjük a 2.5-ös update-et, benne a Galactic Starfighter kiegészítővel, mely az előfizetőknek lesz elérhető holnaptól az early access keretében.


A saját érdekedben ne próbálkozz a launcher indítgatásával, míg hivatalos értesítés nem érkezik az indulásról!


A legfrissebb helyzetjelentéseket ismét a játék Twitter-oldalán találjátok majd meg.


Napló:

Borg [tag] Naplózva: 2013-12-02 20:24

Yippee. :)

Ferenc Lajos
Hetmerfoldes [tag] Naplózva: 2013-12-03 11:36

Launcher elindult magától, nem erőltettem :) )

Borg [tag] Naplózva: 2013-12-03 23:56

Hát ez elég kiforratlan. Nem tudom milyen teszteken ment át, de játéktechnikai problémák vannak vele. Nem bugokra gondolok. Ezt így tesztelni? Az utolsó hajóosztály használhatatlan. A két pálya szűkös. Jóformán nincs balance, a scout már attól elpusztul ha szembefordul az ellenféllel. A skillek egy része szépen kitölti a helyet és hozzávetőleg ennyi haszna van. Nincsenek objectivek illetve van. Egyféle.

Alapvetően élvezhető de messze nem olyan jó mint lehetne. Olyan mint egy hatástalanított fegyver. Felrakhatod a falra. Felvághatsz vele az ismerősöknél, de másra nem igazán jó. Pár órát elvesz majd az életemből, de számomra a gaming forradalom elmaradt.

harsak [tag] Naplózva: 2013-12-04 08:47

@Borg
A scoutnak sebezhetőnek kell lennie, mert különben op lenne. Sebességre kell építeni, és lehet vele jó meccset tolni.
(http://kepfeltoltes.hu/view/131204/1468255_738100729552934_1413209470_o_www.kepfeltoltes.hu_.jpg)

Narcotech [tag] Naplózva: 2013-12-04 09:13

- nehézkes irányitás egérrel (joystickkel még nem próbáltam)
- nincs gyakorlóterület, egyből élesben kell gyakorolnod a repülést, célzást, skilleket
- az UI repülésre vonatkozó ablakai nem mozgathatóak

SWG-ben igazi szimulátort kaptunk az űrharcokra, az szimulátor volt a javából. Itt ez sajnos csak egy gyenge utánzat, silány középút az eddigi kötöttpályás repülés és az igazi szimulátor között.

Hát nem ájultam el tőle…

Borg [tag] Naplózva: 2013-12-04 12:36

@harsak

Ezt írtam volna? Nem gondolnám.
Akor megvilágítom neked egy példával. Egy amerikai kollégám 5 évnyi Freelanceres múlt után csapatban a következőt tudta felmutatni. Scout kill 8db, az összes többi hajótipussal egyenként 25 db. Ha ismered a freelancert tudhatod hogy ez még érzékenységében és mechanikájában is ugyan az (az egyik legjobb amit választhattak pc-re). A srác egy igazi AceFighter kategória és a legjobb profilja a scout. Itt a nullával egyenértékű a harci potenciálja. Ennek egy oka van. A repülésben a scout dinamikája itt egy nagy darab nulla. Elég nagy ahhoz hogy ezt egy profi észrevegye. Nem olyan nagy probléma ez mert ez csak egy balancolás kérdése, de hidd el itt jelen formájában ez verébfing a csillagok között.

Józsi Németh
Fenderen [tag] Naplózva: 2013-12-04 12:56

Sziasztok

Egy kis segítség kellene… A betöltő képernyő után ujra indul az egész win vagy lefagy… olvastam,hogy sok embernél ez a probléma felmerül. Most ilyenkor mi a teendő?

Tamás Sebestyén
Anhre [tag] Naplózva: 2013-12-04 15:54

Én regeteg űrhajószimulátorral játzottam. A legelső a StarLancer volt, amit a Freelancer elődjének emlegetnek. Bár én nem verem a mellem, hogy igazi Acefighter pilóta vagyok, de scout-al és gunshippel is igen jól tudok játszani, az átlag 20-25-30 kill megvan, általában egyszer vagy kétszer tudnak lelőni. Nekem nagyon tetszik ez a kiegészítő és nem sírom vissza az SWG-set, pedig az is nagyon jó volt. Sajnos ott az volt a baj, hogy az inkább volt PvE, mint PvP, mivel mindenki béna volt benne, így ritkán láttál más embereket az űrben. Itt viszont elő harc van, mások ellen és ez nagyon jó. A PvE fightból elég volt az SWG-ben, köszönöm szépen, jó volt.

Tutorial pedig van. A jobb felső sarokban egy kérdőjel ha jól emlékszem. Talán egy kicsit jobban nézegetni kéne azt a fránya interfacet mielőtt bármit is leírnánk, esetleg google.

Ha meg nem tetszik, nem kell vele játszani ;)

Tako [tag] Naplózva: 2013-12-04 19:02

Egyetértek az előző hozzászólással, én csak annyit teszek hozzá, hogy: l2p :P Dulfy sem lehet valami profi, de mégis 62k dmg-t tolt gunshippel pts-en.

Egyetlen problémája a dolognak az, hogy kevés a content. Remélem jönnek hozzá bővítések, az új hajókon kívül.

Borg [tag] Naplózva: 2013-12-04 23:22

A játék nem rossz de azért még nem tetoválom a Galactic Starfigther emblémát a nemesebbik felemre ha nem haragszotok…

Takonak igaza van kellene még pár játékmód meg pálya.

Kheanor [tag] Naplózva: 2013-12-07 20:55

Bocs, de nem úgy volt, hogy lesz hozzá egy Kuat Driveyards nevű insta is? Az majd valamikor később jön?

 

Az üzenet írásához be kell jelentkezni. Ha még nem regisztráltál, kattints ide.

  • email
  • LinkLog
  • WiW
  • Twitter

Magyar szerverek listája

PvP szerver: Tomb of Freedon Nadd
PvE szerver: The Red Eclipse
RP-PvE szerver:The Progenitor



Magyar chatek
The Red Eclipse köztársasági oldal: Hungarian
The Red Eclipse birodalmi oldal: Hungarian
Tomb of Freedon Nadd köztársasági oldal: Hungarian és Alliance
Tomb of Freedon Nadd birodalmi oldal: Hungarian
The Progenitor köztársasági oldal: Hungarian

Facebook

Legutóbbi hozzászólások

Linkek

Címkék

Hírarchívum