» Pillantsunk a jövőbe! Star Wars: The Old Republic Hungary: Magyar SWTOR fansite

Regisztráció

Legyél Te is tagja a Star Wars: The Old Republic magyar rajongói oldalának! Regisztrációd segítségével hozzászólhatsz a bejegyzésekhez, hírlevelet kérhetsz, valamint egyéb extra funkciókat haszálhatsz! Tovább a regisztrációhoz »

Pillantsunk a jövőbe!

Bruce Maclean, a játék senior producere – folytatva a nyári update-es sorozatot – fellebbentette a fátylat néhány jövőbeli eseményről, nézzük hát, mi vár ránk a következő hónapokban! :) Természetesen ezek csak a tervek, bármelyik dátum változhat (viszont mostanában betartják az időpontokat, tehát elég jó esély van arra, hogy így is lesz).



Izgalmas évzárónk lesz, azt hiszem. Ti mit gondoltok? :)


Napló:

SleepWalker [tag] Naplózva: 2013-10-20 12:52

Hozzá csaphatnák a NiM-eket is. Azzal ellenénk egy ideig.

Christoferus [tag] Naplózva: 2013-10-20 20:13

Aki nagy ops-os, gondolom max. 2 hétig :D

Pacho [tag] Naplózva: 2013-10-21 12:36

Két éve sírnak a fórumokon, hogy nincs leaderboard, most micsoda sírás lesz majd:
Damage lista (empire/republic):
1. Smasher marauder/Smasher sentinel
2. Smasher Marauder/Smasher sentinel
3. Smasher Marauder/Smasher sentinel
…51. Smasher Marauder/Smasher sentinel

Heal lista (empire/republic)
1. Operative/Scoundrel
2. Operative/Scoundre
3. Operative/Scoundrel
…62.Operative/Scoundrel

Protection lista (empire/republic)
1. Powertech/Vanguard
2. Powertech/Vanguard
3. Powertech/Vanguard
….46: Powertech/Vanguard

Amúgy jók a buffok, pláne a dps-shadow változások, eddig 3 gcd alatt öltek meg egy nem tank karaktert, most már megy majd gyorsabban is.

Külön királyság a commando/merc fejezet, meg a marauderek/sentinelek dmg ignore skilljének “nerfje”.

Christoferus [tag] Naplózva: 2013-10-21 16:48

Egy warzone tekintetében amúgy lényegtelen legtöbbször a stat, mivel objective alapú pvp meccs, egy kill nélkül is meccset nyerhetsz, míg esztelen mészárlással totál bukhatsz.
Arénánál is csak részben érdekes a táblázat, mivel minden attól függ milyen összetételű team milyennel akad össze. Amúgy tényleg nerf kéne a Scoundrel/Operative ágnak, mivel nem elég hogy eszetlenül healelhetnek, mindent túlélhetnek, de ez a lagg-ra hasonlító elugró skill effekt is elég genyóság.
A sentivel már nem feltétlen értek egyet, attól függ ki tolja a karit, láttam mostanában ugyanannyi Vangu, Shadow, Guardian dps-t is úgy kijönni mint a legjobb kétpengés.

Tako [tag] Naplózva: 2013-10-21 19:22

Hát nem tudom chris’. Én egyenes arányosságot véltem felfedezni a damage done és a a nyertes csapatok között. Vezethetnék akár statisztikát is. Igaz, objective alapú a warzone, de mit tudsz csinálni, ha el se jutsz az objective-ig? :D Vagy amikor 3-man beverik a csapatod felét grass-on? :D dd=win

“Arénánál is csak részben érdekes a táblázat, mivel minden attól függ milyen összetételű team milyennel akad össze.”
A setup itt nem annyira döntő szerepű, mert eleve roll-ok alapján rak össze rarénára (4dd v 4dd stb). De igen, itt sem mind1, mert ha mercenary van a csapatban az már bukó. A mercenary-k általában az elsőszámú célpontok, mert könnyű megölni. A mara ereje sem csak a dps-ében van, a többi class is tudhat annyit, de nehéz megölni mielőtt kárt okozna.

Arem [tag] Naplózva: 2013-10-22 12:37

Én ezt a rollok alapján öszerakést nem érzékeltem. Elég nagy volt a szórás.

Arem [tag] Naplózva: 2013-10-22 12:37

role-ok és nem rollok :)

Gudott [tag] Naplózva: 2013-10-22 13:46

Kár, hogy gree-s event akkor jön vissza, amikor vsz. egy percnyi időm sem lesz játszani :)
Nézve a class módosításokat: A shadow/assasin párost mennyire érinti érzékenyen a self heal hiánya a jövőben. Mennyire része a túlélésnek?
Operative/ Scoundrel: ha már nem fog érni semmit a cover, akkor teljesen el kéne távolítani (vagyis ne legyen feltételes semmilyen abiliynek sem, ha már ad semmi plusz védelmet)

Arem [tag] Naplózva: 2013-10-22 13:51

Saccom szerint azért nem törölték ki a cover-t teljesen a scoundrel-től, mert akkor adtak volna neki egy előnyt a gunslinger-hez képest (futkosás után nem egy, hanem kettő gombot kell megnyomni). Persze ez nem valami nagy alőny lenne, de néha pont ezen múlik a PvP-ben.

Gudott [tag] Naplózva: 2013-10-22 14:13

Jogos, bár pl sok képességhez testközelben kell lenni. Ha cserébe az interrupt távolságát 10-ről 30 méterre megnövelnék, nem szólnék semmit. Bár, ahhoz képest, hogy sokan az emergency medpac teljes kivételét követelték, nem is annyira durva a helyzet :)
A Gunslinger-t meg nem ismerem, annyit tudok róla, hogy lerakja a covert és onnan osztja az áldást :)

Arem [tag] Naplózva: 2013-10-22 16:12

Az emergency medpack kivétele tényleg túlzás lett volna. Ez így nekem korrekten tűnik. A scoundrel volt az egyetlen healer, aki folytonosan rohangálva is egész tűrhetően healelt, viszont egyhelyben maradva és lemenve cover-ba még jump és pull immunity-t is szerzett. Ez mind együtt kicsit sok volt. nem is beszélve a hutballról miután megjött a scamper . :)

Tako [tag] Naplózva: 2013-10-22 16:13

@arem
“Én ezt a rollok alapján öszerakést nem érzékeltem. Elég nagy volt a szórás.”
Csak ranked arénára értettem természetesen. Unrankednél nem figyel ilyenekre :)

Christoferus [tag] Naplózva: 2013-10-23 09:23

Tako, Ranked-en én is úgy tapasztaltam, hogy van szórás, mivel még nem sokan nyomatják és szinte mindig ugyanazok a csapatok vannak. (persze minden nap meg napszak függő én általában hétköznap a nap utolsó harmadában játszok.)

Dualface [tag] Naplózva: 2013-10-27 09:32

@Tako: “Én egyenes arányosságot véltem felfedezni a damage done és a a nyertes csapatok között. ”

Akkor te még tuti nem játszottál pl huttball-t :) Általában úgy nyertünk 6-0-ákra úgy, hogy az ellenfél 4x-5x annyi sebzést tolt ki. Néha ész is kell, nem csak sebzés. Voidstarnal kell két ügyes assasin és szintén lehet kaput ninjázni. Alderaan-on dettó lehet turretet ninjázni. Mindnél volt már sima win a sokkal kevesebb dps ellenére.

Én az ész/csapatmunka és a győzelem között vélek felfedezni egyenes arányosságot. Persze lehet ez már változott mióta én nem játszok de kétlem.

Maintenance | Star Wars: The Old Republic Hungary [tag] Naplózva: 2013-10-27 12:27

[...] leállás után telepíthetjük a 2.4.2-es update-et. Épp legutóbb írtam, hogy mostanában nagyjából tartják az időpontokat, de ezúttal sajnos nem sikerült. Az [...]

Tako [tag] Naplózva: 2013-10-27 19:43

Azt javaslom, hogy most nézd meg a játékot, és úgy mond ezt, hogy közben nincs 2 healer a seggedben :) Felhoztál egy példát, aminek a körülményeiről semmit nem tudok. Így nem igazán tudok erre mit mondani. Mi meg mindig akkor vesztettünk, amikor 4 smash monky mindenkit a földbe döngöl. A healert meg ölheted kb 10mp-ig, mert után újra kell éledned. De a sebzés nem számít! Viszont akkor az sem, amikor az egész csapat a spawn zónában nézi, hogy felrakják a bombát voidstaron, mert ha ésszel/csapatmunkával játszol, akkor nem critel mindenkibe 7-8k-t a marauder! Ja, de…

De mind1, ezt nem lehet elmagyarázni. Majd ha átéled, hogy megesznek 2 stun alatt, vagy hogy 3-man beverik a csapatod 3/4-edét akkor megérted. Persze azonos felszerelésű csapatoknál, már a skill is (de inkább a setup) a döntő, de aki ügyesebb, az nagyobbat is üt ;) Mert tudja hogyan kell. A nagy dps nem csak úgy van. Akinek nincs esze, az nem tud annyit sebezni, mint akinek van.

[...] ellenőrizhetitek, veszélyben lesztek-e a november 12-i “csapásnál” (korábban itt írtam [...]

 

Az üzenet írásához be kell jelentkezni. Ha még nem regisztráltál, kattints ide.

  • email
  • LinkLog
  • WiW
  • Twitter

Magyar szerverek listája

PvP szerver: Tomb of Freedon Nadd
PvE szerver: The Red Eclipse
RP-PvE szerver:The Progenitor



Magyar chatek
The Red Eclipse köztársasági oldal: Hungarian
The Red Eclipse birodalmi oldal: Hungarian
Tomb of Freedon Nadd köztársasági oldal: Hungarian és Alliance
Tomb of Freedon Nadd birodalmi oldal: Hungarian
The Progenitor köztársasági oldal: Hungarian

Facebook

Legutóbbi hozzászólások

Linkek

Címkék

Hírarchívum