» Devblog: Specializációk Star Wars: The Old Republic Hungary: Magyar SWTOR fansite

Regisztráció

Legyél Te is tagja a Star Wars: The Old Republic magyar rajongói oldalának! Regisztrációd segítségével hozzászólhatsz a bejegyzésekhez, hírlevelet kérhetsz, valamint egyéb extra funkciókat haszálhatsz! Tovább a regisztrációhoz »

Devblog: Specializációk

Kaptam egy fülest, miszerint lesz ma valami a specializációkról (Advanced Classes), méghozzá Georg Zuellertől, a fő vezető rendszertervezőtől (szó szerinti fordítás volt, örüljetek:) ). Devblog-update, annak viszont elég tekintélyes. Jó olvasást!

Jelenleg négy kasztdizájner dolgozik a cégnél, mindannyian egy-egy osztályért felelnek mindkét oldalon. Azt tartják észben, amit már kitudja, hányszor leírtak, elmondtak: mit vár egy játékos, egy Star Wars-rajongó, vagy egy MMORPG-játékos egy-egy osztálytól. Mivel ezek (plusz a nyolc osztály mindegyikénél meglévő sokféle eltérő játékstílus) nem férnek el nyolc kasztban, ezért létrehozták a specializációkat. Fontos megjegyezni, hogy még tesztelődik a játék, tehát minden itteni info akár meg is változhat (arra azért nem vennék mérget, hogy komoly revamp lesz már kiadásig, végülis mindenki jövő tavasz-nyárban gondolkodik- Cos).

Szóval, nyilván egyes esetekben a hagyományos MMO-feladatokat tették egy kasztba (ilyen mondjuk a jedilovag, vagy a sith warrior tank-szerepe). Máshol, ez egy kicsit másképp alakul.

Megjegyzem, hogy a bejegyzés szerint a gyógyítók szerepe is megfelel a klasszikus MMO-szerepnek, nekem azonban az, hogy pl. a jedi consular csak akkor lesz teljes értékű gyógyító, ha azt a specializációt választja, inkább arra utal, hogy itt sem a hagyományos gyógyító-szerepet helyezték előtérbe (erről jut eszembe. Milyen király lenne, ha főellenfelek levághatnák karod-lábad, és kaphatnál kiberpótlást… *nyáladzik* – Cos)

Más osztályoknál ez másképp zajlik. Ott van a katona, pl. Egyik elsődleges szerepe a távolsági tanké. Ez a szerep nyilván idegen lenne más, középkori környezetű játékban, de egy sci-fiben, a kézifegyverekkel tökéletesen életképes.

A specializáció gyakorlatilag két dolgot jelent: ha kiválasztasz egyet, akkor az ahhoz tartozó aktív és passzív különleges – főleg harci – képességeket kapod meg, a másiké pedig számodra elérhetetlen lesz. Az általános, karakterosztályra általánosságban jellemző (gondolom, pl. életerő) képességeket egy harmadik ágon teszik elérhetővé mindkét specializáció számára.

Eddig semmi újdonság. Nézzünk is egy példát a fejlesztők valószínűleg kedvenc karakterosztályával, a csempésszel (más nem magyarázza, hogy mindig vele példálóznak…. hacsak nem az, hogy a tervező már rég kész van, a többin meg még reszelnek – Cos). Itt látni fogunk némi újdonságot is.


Százféle (igen, kötözködők kedvéért, pont százféle, összeszámoltam – Cos) csempész létezik a Star Wars-univerzumban. Lássuk is, hogy képezi ezt le a játék.


Scoundrel (zsivány)


Ha ezt az utat választod, a karaktered nem fél majd bemocskolni a kezét…így vagy úgy. Az első újdonság, hogy nem lesz ám minden specializáció ugyanolyan, sőt.

Két képességkészlet áll majd rendelkezésre: az egyik a Scrapper (kb. “tépő”), amellyel a csempész egy repeszpuskát (Scatter Gun) forgathat majd kisebb-nagyobb hatékonysággal, rendelkezésére áll egypár (az úriemberek közt szokásos párbajban nem feltétlenül szívesen alkalmazott) közelharci mozdulat (védd a makkot- Cos), valamint egy SFG (Stealth Field Generator – fény- és hangelnyelő mezőt kibocsátó lopakodómező-generátor, ez teszi lehetővé, hogy kvázi láthatatlanná válva lopózkodjunk, pont mint a többi MMO-ban) teli fejlesztési lehetőségekkel.

A másik a Sawbones (kb. csontfűrész) lesz, amellyel a csempész válik az egyik gyógyítóvá, illetve a támogató szerepkör erősödhet. Ilyen pl. a hozzáférés az elsősegélycsomaghoz (Emergency Medpack).

Végül pedig ott van az a lehetőség, hogy elsőnek lőjünk (Shoot First), ha minden kötél szakad.


Gunslinger (pisztolyhős)


Nem meglepő módon a pisztolyhős pisztolyokkal fog hadonászni (a bejegyzés szerint egyébként nem kizárólag pisztolyokkal, szó szerint a ‘blasterhez kapcsolódó képességek’ megfogalmazás szerepel). Alkalmas lesz egy, illetve több célpont elleni küzdelemre is, az igazi kihívás pedig a távolról sebzés lesz (ranged DPS, ki gondolta volna). Ezt segíti majd az illegális fegyvermódosításokhoz való hozzáférési lehetősége (Illegal Weapon Mods).

A két képességkészlet egyike a Sharpshooter (mesterlövész), amellyel saját és a csapata sebzését-teljesítményét növeli majd, illetve további előnyöket kovácsolhat abból, hogy fedezékben van.

A másik lesz a Dirty Fighting (mocskos harcmodor), amivel az ember (vagy földönkívüli) gyerekét (vagy aszexuális úton, jellemzően osztódással szaporodva, sarját) a csempész gonosz módon hátbalőheti (Shot in the Back), vagy repeszbombákat hajigálhat (bár ez szerintem inkább gránát lesz, hiába hívják a képességet Shrapnel Bombs-nak). Mindez arra szolgál majd, hogy az ember szép, egyenletes sebzést vihessen be több ellenfélnek egyaránt (vajon a gránátnak lesz pl. CC-effektje? – Cos).

Mindkét specializációnak lesz elérése a szerencséhez kapcsolódó képességekhez (Luck), amellyel a csempész alapképességeit növelhetjük majd (energiavisszanyerés fedezékben, aljas rúgáskor bekövetkező nagyon kritikus találatok – Very Critical Hits -, stb.).

Ami lényeges, hogy a játékosok a specializációnként osztott két-két képességkészlet között szabadon manőverezhetnek, és hozhatják létre az egészen extrém kombinációkat (pl. osonkodó gyógyító, és hasonló nyalánkságok). Ehhez hozzájön a szerencse – elsőre azt mondanám, hogy nem lesz két ugyanolyan csempész galaxisszerte, másodjára viszont biztos vagyok benne, hogy ki fog alakulni az a három-négy konstrukció ami hosszútávon is életképes, és ezzel népszerű lesz.

Ezen kívül azonban vannak más előnyei is annak, hogy adott specializációt választasz: spec. fegyverek, páncélok, tárgyak állnak majd rendelkezésre, ha egyedieskedni akarsz.

Végül pedig kiderül a bejegyzésből, hogy nem azonnal, hanem a tréner megtalálásakor lehet majd specializációt választani, aki a frakció fővárosában fordul majd elő, ez tehát azt jelentené, hogy valahol 10. szint táján (ezt tartottuk valószínűnek korábban is). Választani kötelező lesz, nincs apelláta.


Végül egy személyes megjegyzés: nem tudom, ki játszott annak idején az Everquest 2-vel. Annak az első verziói egyikében volt az, hogy kb. öt szintenként választhattál, amíg megfelelően nem specializálódtál. Értem ezt úgy, hogy elsőként választottad, hogy harcos leszel, nem tolvaj (asszem, a hajón valami három közül választhattál összvissz, meg is voltam lepve), aztán választhattál, hogy rövidebb fegyverek, szálfegyver, vagy távolsági fegyver. Rövidebb fegyvernél, hogy kard-pajzs, vagy két fegyver. Kard-pajzsnál, hogy katona, vagy inkább lovag. Lovagnál, hogy inkább védekezel a pajzsoddal, vagy inkább támadásra használod. Így élveztem a szintlépést is, nem csak leküzdendő akadály volt.

Mit szóltok, ezt vártátok?

Napló:

A-wing [tag] Naplózva: 2010-10-01 18:37

Jó hosszan írták le, hogy lesz két egyedi, meg egy közös (base class szerint) talent tree advanced classonként. :)

gerfield [tag] Naplózva: 2010-10-01 18:44

Én nem vettem észre, hogy folyton a Csempésszel példálóznak. Olyan két hete jöttek róla komolyabb infók, én örültem neki.

Ez a rendszer meg jónak tűnik:-)

Armen [tag] Naplózva: 2010-10-01 18:49

Lehet majd kísérletezgetni, csak ne legyen drága a retalent, akarom mondani readvenced :D Ez majd akkor válik érdekessé, amikor eljön a klánoknak az Apply státusz raidekhez, és vajon milyen class balance kell, ill. most akkor keresett classoknál kell egyszer a Smugler, majd, hogy Scoundrel vagy Gunslinger és azon belül is mi? :) Alig várom, már csak a készülő Sith Klánunk weboldalán kell új oldalt csinálni az Advenced class applyhoz……

Kova [tag] Naplózva: 2010-10-01 19:11

A kibervégtag tényleg jó ötlet. El is küldhetnéd a fejlesztőknek. Gondolom örülnek minden ötletnek. Akár talentek közé is mehetne , bár én jobban örülnék egy véletlenszerű eseménynek ahogy írtad. Szerintem egy játék a jól kidolgozott részletektől lehet még jobb – (mint a többi tucatMMO)-.

Szódásszifon [tag] Naplózva: 2010-10-01 20:10

jó lesz, jó lesz. Már csak az kellene, hogy ne lehessen megváltoztatni az ac-t. Ha egyszer kiválasztottad akkor az maradjon is, úgy. Azokat akik nem választottak jól és nem tudnak új karit indítani és 10 szintet végigjátszani, hát nagy sajnálom.

Warhacker [tag] Naplózva: 2010-10-02 02:44

Szódásszifon üzenetére reagálnék, azzal hogy nem lehetne megváltoztatni azt érnéd el hogy kb mindeki szidná a fejlesztök rokonait. Fejlödsz egy ágon ami fejlödésre jo, de pl max szinten azon gondolkozol hogy te mégis gyógyító akarsz lenni mert az kell a klán-nak, meg szereted is csinálni, de hopp ekkor eszedbe jut hogy azok a b**i fejlesztök nem engednek readvenced-ezni és akkor most kezdj új karit? hát nekem az életkedvem elmenne az biztos:D
De te tudod ha te mindig új karaktert akarsz kezdeni amikor más játékstílusra vágysz hát akkor hajrá, de sztem ekkor válna játszhatatlanná a játék.

Armen [tag] Naplózva: 2010-10-02 07:19

“de sztem ekkor válna játszhatatlanná a játék.”
1 ember kivételével ezzel mindenki egyet ért szerintem :) Én azért nem vetném meg a dual-trial quad…..ac lehetőségét sem.

Kova [tag] Naplózva: 2010-10-02 10:39

Szerintem meg az értéke megnőne egy karakternek, ha nem válthatnál akármikor.

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2010-10-02 12:18

Aki hajlandó rá pénzt költeni, hogy válthasson, annak én megengedném. Személy szerint inkább elindítok több karit, aztán lesz mindenből egy.
Amúgy a csempész tényleg eléggé a kedvence lehet a készítőknek. Gyakorlatilag erről van majdnem a legtöbb info. Nekem jobban tetszene, ha mondjuk a troopert, vagy a jedi knightot mutatták volna be.

Naplózva: 2010-10-02 12:18 [admin] Nephin

Szódával értek egyet, ha nem tudsz változtatni, az sokkal értékesebbé teszi a karaktert. Ez a játék a döntésekről szól, írta valaki a hivatalos oldalon, messzemenőkig ez az én véleményem is.

A-wing [tag] Naplózva: 2010-10-02 14:30

Azokban a játékokban, ahhoz ilyen “advanced classos” megoldás van (csak más néven), nem szokás AC-t váltani, mégsem lesz (legalábbis nem ettől) játszhattlan a játék.

Lényegében itt az advanced classok teljesen külön osztályok, csak közös gyökerük van. A wow-ban sem sír senki, hogy a rugóból nem csinálhat warriort, mert a klánnak éppen tank kellene. Legalábbis amikor még ért valamit a játék, nem lehetett ilyet, most meg már olyan az egész, mint szegény megboldogult M. Jackson, hogy szegény, fekete kisfiúból lehet gazdag fehér nőt csinálni (ember papnőből ork férfi warriort), csak pénz kell hozzá.

A-wing [tag] Naplózva: 2010-10-02 14:31

izé… “…azokban a játékokban, ahol…”, meg még néhány egyéb elütés. :)

Armen [tag] Naplózva: 2010-10-02 14:32

Igen és ha egyszer valamit mellé nyomsz, akkor Delete karakter és bukta pár hét-hónap munkája? Összetettebb a talentezés mint a WoW-ban és ott a mai napig nincs olyan, hogy ideális kiosztás, jön egy patch, változnak Statértékek és kb az aktuális Talent használhatatlan vagy értelmetlenné válik. Felvázolom.
Teszem azt 1.0.0-ban Trooper Tanknak van 20% tech ellenálás az adott legjobb gearben, és talentel van 10%, egyéb buffokkal még kap 7%ot. Az 37% és egy adott Bosson van Tankan egy kötelező 35%os CaP, hogy túléljen egy hatást. Készitők Balanceolnak a gémen mert X Jakab nyavalyog fórumokon, hogy mennyire imba pvp-ben az adott class, és mekkora dps-heal avoidenc különbségek vannak. Ennek okán1.0.1.123-ban Troopernek csökkentik a képességét 7%-ról 4%ra így már is Fixen megfekszik a Bosson. Ámde talent átcsoportosítással simán megoldhatná, más kevésbé fontos Def talent bukásával. Most csóríkám kezdjen új játékot? Egy MMO-ban amiben van High End Raid Content tartalom, oda kell retalent is, sőt akár bossonként is van, hogy cserélni kell.

Szódásszifon [tag] Naplózva: 2010-10-02 14:39

Warhacker & Armen: Igazatok lenne, ha nem lennének társaink. De mivel lesznek – úgy tudom, hogy 9 is lehet, ha nem hajtod el őket – akkor nem értem, miért is kellene váltani? El tudod érni szinte ugyanazt, önmagad.
Míg a ac-kel egyedi és értékessebbek lesznek a karakterek, a companionokkal pótolhatóak.
Egyébként valószínű, hogy Wacho által felvázolt lehetőség lesz, hogy a kecske is jóllakjon és a káposzta is megmaradjon, egy idő után – mondjuk két-három-négy hónap – ezt a lehetőséget megszüntetik.

Armen [tag] Naplózva: 2010-10-02 14:59

Nem érted. Nem az a lényeg, hogy van-e vagy sem, hanem, hogy adott helyzetekben 1-2% statváltozás jelent mindent. Ha nem így van akkor kb Casual game lesz és a sikert bukta, mert akkor nincs értelme játszani ha egy hét alatt leszólózod puggal az End contentet a szintezős talenteddel. WoW is azért van még talpon mert a Határokat kell feszegetni, hogy tovább juss akár PvP akár PvE. Aion azért bukott mert nincs insta tartalom, ami van ahoz meg nem kell összeszokott csapat, mert kb az is végig megy rajta aki életében nem játszott még vele. STO-nak iszonyatosan jó a Spacefight gameplaye, de gyatra a földi harc. Kezdetben ott se volt retalent, az voltál amit választottál. Kb 2hét múlva jött is a lehetőség a retalentre.

Megint meddő vita, sose lenne vége :) Casual vs HC, PVE vs PvP úgy se lesz soha egyetértés, hivatalos fórumok ezzel vannak tele:D

A-wing [tag] Naplózva: 2010-10-02 15:12

Armen őszintén szólva nem értem a példád… Milyen talent átcsoportosításról beszélsz? Advanced class váltásról volt szó, nem pedig talent respecről, ami nyilván lesz.

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2010-10-02 17:02

Mondjuk, ha néhány havonta változik a stat kiosztási rendszer, akkor nem sokat érnek a receptek. De ettől függetlenül amondó vagyok, hogy aki akar, az retalenteljen, nekem nem fog fájni, én a magam részéről fontosabb dolgokra költeném a pénzemet, úgyhogy ha más karaktert akarok, akkor indítok egy újat és kész. Majd kiderül, hogy milyenek lesznek a companionok, de biztos lesznek olyanok, amelyek hasznunkra lesznek.

Appo [tag] Naplózva: 2010-10-02 18:21

Szerintem törekedni kell a lehető legnagyobb rugalmasságra. Ha kell, hadd válthasson aki akar, ne menjen mondjuk az endgame rovására. Nagyon szép és jó, hogy a sztori meg a döntések stb amit a Bioware akar, de sok embert úgyis a másfajta tartalom érdekel, nem főként a szintezős része ami ismerjük be, jobban kötődik a sztorihoz, nem egy olyan játékot akar ami mmo-nak álcázott single player, hogy csak annyi az extra, hogy másokkal is tudsz beszélgetni közbe. Az, hogy companionok majd segítenek az meg kissé röhej, szerintem senki se azt akarja, hogy mivel hozott egy döntést ami örök érvényű ezért kénytelen a companionnal elvégeztetni a melót, és akkor az a vége, hogy instába 5 ember bemegy, 5 gépvezérelte companion dolgozik, az 5 valódi játékos meg hátradőlve malmozik csak mert “fontos a döntés és ne lehessen váltani”. A döntések fontossága maradjon csak meg a sztorihoz kötve, játékmenetbeli dolgok meg maradjanak rugalmasak, jobb mind a hardcore játékosoknak, mind a casual játékosoknak. Az, hogy aki másfajta karit akar az törölje a régit és kezdje újra meg teljesen abszurd, miért kéne tönkretenni hetek munkáját csak mert mondjuk nem jön be a dps szerep és inkább kipróbálnám a tankolást. “Azokat akik nem választottak jól és nem tudnak új karit indítani és 10 szintet végigjátszani, hát nagy sajnálom.” az egy dolog, hogy 10 szinttől választhatsz, de ha nekem mondjuk a 30-as szintek végén jön elő az, hogy nem tetszik így akkor az nem 10 szint újra végigjátszása lenne már. Az is baromság, hogy azzal példálózunk, hogy rugóból warrit csinálni meg egyebek, kasztot NEM tudsz pénzért cseréltetni, nem lenne értelme, külsőt cserélni meg fajt, az nagyon nem változtat sokat egy karin, abból a szempontból, hogy hogy játszol vele. A frakció csere is csak annyi, hogy másképp nézel majd ki mert mondjuk mások a lehetséges fajok. Frakció csere ennél a játéknál meg azért se játszik mert teljesen mások a kasztok a két oldalon. Legyen csak nyugodtan változtatható, sokkal kényelmesebb az embereknek, szívesebben játszanak így a játékkal, aki meg nem akar egyszerűen nem cserél.

Armen [tag] Naplózva: 2010-10-02 19:53

Appo jól mondja, Bio más hibáiból tanulhat, azért aki követi az mmo felhozatalt az tudja, hogy a népek a szabadságot szeretik és a nagy újítások ritkán jönnek be. Frakció váltás itt tényleg összeférhetetlen de az WoW-ba is csak 5év után került be. A másik része, hogy a class balance is majd csak open bétán (ha lesz előrendelők közt), vagy az első pár hónapban millió mini patch várható balanceolással kapcsolatban. Úgy is lesz 1-2 OP class ez elkerülhetetlen.

A-wing [tag] Naplózva: 2010-10-02 22:15

Appo szerintem erősen túlpörögted a dolgot. :) Szóda annyit írt, hogy szerinte jó lenne, ha AC-kat utólag nem lehetne cserélni és pont. Ez pontosan ugyanaz, mint wow-ban a kasztváltás, mivel pl a sith juggernaut tank (warrior) a marauder meg a melee dps (rugó). Legalábbis az alapján, ami eddig kijött (meg mondjuk ha megnézzük a hasonló Aiont) az AC választás nem annyit jelent, hogy most DPS vagy tank warriort akarsz, hanem ezek teljesen különálló kasztok.

Tudtommal egyedül az a nyitott kérdés, hogy AC-t lehet-e váltani, soha, senki nem mondta, hogy talenteket ne lehetne respeccelni, szóval számomra az “egyszer rosszat nyomott és most ezért dobja ki a karaktert” érvelés is érthetetlen. Az is nyitott kérdés, hogy az AC-kon belüli talent treek variálásával mennyire tudod “helyettesíteni” a base class másik advanced classát, én pl el tudom képzelni, hogy ha egy sith marauder a közös talent tree-re rak, akkor valamennyire tankolni is fog tudni. Így kb a szabadság is megmaradna és mégsem helyettesítené az egyik class a másikat.

Szódásszifon [tag] Naplózva: 2010-10-02 22:40

Appo, a sztori mivel a negyedik pillér a játékban, ezért beleszólása lesz játékban. Egy példát megemlítenék: lootok. Talán a kapitányos fp-ben hangzott el, hogy a döntések befolyásolni fogják a lootokat is.
High-endben is lesznek döntések, és lesz sztori, például a most kiadott Mysteries of Knights of the Old Republic-ban is.
A többit A-wing megválaszolta, köszönöm.
Egyébként ki lehetne rakni, ha már így felvetődött a kérdés, hogy ki mire szavazna, legyen-e változtatható AC vagy ne. Jó lenne kirakni egy ilyen szavazást is. Kíváncsi vagyok az eredményre :)

Armen [tag] Naplózva: 2010-10-02 23:12

“Talán a kapitányos fp-ben hangzott el, hogy a döntések befolyásolni fogják a lootokat is.”
Az 1000%, hogy a KoToR-os light-dark csúszkában fog kimerülni. Ha jó vagy akkor light pont ha gonosz akkor Dark, és a szerint vannak Lootok, pl kristályok amihez kellett egy bizonyos Dark szint, hogy használhasd. Gondolom itt is ez lesz majd. Mondjuk Sith oldalon a light pontok farmolása Quest leadásoknál, felvételénél nem tudom mennyire kifizetődő.

Dávid Melczer
Roan Shryne [tag] Naplózva: 2010-10-02 23:58

A megjegyzés, miszerint “Milyen király lenne, ha főellenfelek levághatnák karod-lábad, és kaphatnál kiberpótlást…”
tök jól hangzik és valóban király lenne :D bár kíváncsi lennék, hogy hogyan kiviteleznék a dolgot :)

Absolute Lightsider [tag] Naplózva: 2010-10-03 12:26

Csak gondolj bele Roan mennyiféleképpen meg lehetne oldani. Lehetne bizonyos questeknél esély hogy ha nem sikerül teljesen túlélned, akkor se halsz meg és kezded elölről csak valamidet elveszted aztán meg borsos áron veszel valahonnan (amit később fejleszthetsz is.Vagy ha boss-szal beszélgetsz és úgy döntesz hogy nem ölöd meg, akkor ő szépen hátbatámad és lesz belőle valami.
A darksiderek meg amúgy is “mazohista elborultak” (nem akarok sértegetni) és úgy döntenek hogy ez az áldozat eltörpül az előnyei mellett, másrészről meg menő :)

Kova [tag] Naplózva: 2010-10-03 12:48

Viszont ne legyen túl gyakori, mert unalmas ha mindenkinek művégtagja van. Szerintem a főellenek elleni csatákban random, de nagyon kis valószínűséggel lenne jó. Farmerek kíméljenek :)

Absolute Lightsider [tag] Naplózva: 2010-10-03 13:38

Én is erre gondoltam, másrészről meg ne legyen visszaút…milyen hülyén nézne ki ha egyszer fél lábbal ugránfozol aztán újra megcsinálod a küldit és visszanő:)(kiv. trandoshanok)
Ja és ne csak kéz- és lábatlankodni, mittomén megtörténhetne az is hogy valakinek kiszúrják a szemét (bocs a sok fantáziálásért de miért ne?) az pedig utána mínuszokkal rohangál amíg nem talál egy “kyberszemgolyót” ami pölö egy troopernél elősegíti a célzást (KoTOR implants) stb…
Ti mit gondoltok erről, túlzás lenne?

Armen [tag] Naplózva: 2010-10-03 14:00

Ezeket hagyjátok meg Deus EX-hez :) Ennyi erővel már Szeparatista Droid seregből is lehetne karit kezdeni, gondolom ToR-ban is van Droidgyár :P

Dávid Melczer
Roan Shryne [tag] Naplózva: 2010-10-03 15:25

ezeket az implantokat bele lehetne nyomatni kb ugyan úgy mint anno a KoToR-ban… egyébként valóan félreérthetően fogalmaztam a kivitelezést illetően.. arra gondoltam, amit te is mondaszz Lightsider a Questekkel kapcsolatban, mármint, hogy ha nem teljesíted teljesen a megadott feladatot, akkor elveszítheted valamely testrészedet… de Kova-val is egyet értek miszerint az is elég unalmas lenne, ha mindenki művégtagokkal rohangálna…:D

gerfield [tag] Naplózva: 2010-10-03 19:51

Szerintem csak főellenfeleknél, mert úgy van értelme és akkor nem is nagy az esélye. Mindenesetre, ha a KOTOR-ban volt, akkor a TOr-ban is jó eséllyel lesznek implantok.

kalocsa [tag] Naplózva: 2010-10-09 21:00

Szuper a szerzőtől a magyar összefoglaló, de lenne 1 megjegyzésem, illetve 1 kérésem.
Régi MMO motoros révén (10éve nyomom, SWG, Everquest2, sok kis mmo, WOW) kicsit zavar ez a mindent lefordítok dolog. Értem itt a healer, mint gyógyító. Szerintem akik ezt a forumot olvassák már láttak mmo-t és valszeg a “szakzsargont” is ismerik. Lásd te is használod a DPS kifejezést.
Arra szeretnélek kérni, hogy ha minden áron késztetést érzel, hogy fordíts, akkor legalább zárójelben angolul írd oda az eredeti kifejezést. Ebben a postodban ez már nagyrészben megvalósult, de a korábbiakban borzasztó volt. Volt amit nem is értettem melyik skill akar lenni, guglin kellett utánanéznem.

Előre is köszi és további lelkes postot! Én mindneképpen követni fogom, mivel SWG után nagy űr maradt bennem, és talán ez az mmo megtölti ezt.

 

Az üzenet írásához be kell jelentkezni. Ha még nem regisztráltál, kattints ide.

  • email
  • LinkLog
  • WiW
  • Twitter

Magyar szerverek listája

PvP szerver: Tomb of Freedon Nadd
PvE szerver: The Red Eclipse
RP-PvE szerver:The Progenitor



Magyar chatek
The Red Eclipse köztársasági oldal: Hungarian
The Red Eclipse birodalmi oldal: Hungarian
Tomb of Freedon Nadd köztársasági oldal: Hungarian és Alliance
Tomb of Freedon Nadd birodalmi oldal: Hungarian
The Progenitor köztársasági oldal: Hungarian

Facebook

Legutóbbi hozzászólások

Linkek

Címkék

Hírarchívum