» Újabb bolygó és faj? Star Wars: The Old Republic Hungary: Magyar SWTOR fansite

Regisztráció

Legyél Te is tagja a Star Wars: The Old Republic magyar rajongói oldalának! Regisztrációd segítségével hozzászólhatsz a bejegyzésekhez, hírlevelet kérhetsz, valamint egyéb extra funkciókat haszálhatsz! Tovább a regisztrációhoz »

Újabb bolygó és faj?

Szerettem volna megcsinálni a legutóbbi videó boncolását, de a hőség és a lustaság maga alá gyűrt. Ekkor kerestem fel a SWTOR-Station oldalát, akik természetesen már rég kész voltak a maguk elemzésével. A sok semmitmondó infó között két nagyon érdekeset lehetett találni:


Új faj?


Nagyjából beazonosították a videóban látható Sith faját:



Ők a pau’an-ok, talán többen emlékeznek rájuk a filmekből is.


Új bolygó?


Múlthét pénteken a gamespot is kiadott egy videót, ami az Old Republic zenéjéről szól. Némi plusz háttérinfót tartalmaz a zeneszerzőktől (itt). A videóban 4:33 körül a következő képsor tűnik fel:


 

Ha valaki nem látná: Star Wars: The Old Republic – Corellia intro. Vagyis éppen Corellia intro zenéjét komponálják a teremben. Könnyen elképzelhető tehát, hogy ez is játszható bolygó lesz a SWTOR-ban.

Napló:

Viktor Kovács
shaaktii [tag] Naplózva: 2010-07-20 12:46

Hm, szerintem nem lenne rossz Korelia játszható bolygónak, SWG-ben is imádtam, + imádom a koreliai hajókat, kreativitást, kíváncsi vagyok itt hogy alkotják meg. Nem tudom itt is Coronet lesz-e a főváros, ha jól emlékszem az volt, szép nagy épülettömbökkel:)
Ezek helyett az Pau-ok helyett inkább tennék be valami más fajt nekem egyáltalán nem tetszenek túl ropik:D . Mondjuk nem tudom milyen játszható fajok lesznek erről nem láttam sehol infót.

Szódásszifon [tag] Naplózva: 2010-07-20 13:30

Arra lennék kíváncsi, hogy milyen háttértörténettel alkotják meg őket.
A másik. Elméletileg a Yavin-i csata előtt játszódó 1000 év folyamán fedezték fel Utapau-t, akkor hogyan lehet pau’an Sith Warrior?

shaaktii: Collerian hajót láttunk már ebben a videóban: http://www.youtube.com/watch?v=FUhROwBsHWY

QuentinT [tag] Naplózva: 2010-07-20 13:40

Szódásszifon!
A chissek után miért pont a pau’anokkal lenne ilyen fenntartásuk? :)

Gábor Budai
Galen [tag] Naplózva: 2010-07-20 14:57

hát nem tom ezzek a pau’anok nem szimpik ilyet szinte tuti nem indítok majd de biztos van akinek tetszik majd főleg akik wowba trollal küldték… :P

Naplózva: 2010-07-20 15:06 [admin] Disorder

Ez nagyon gáz, hogy az összes faj ilyen human “alakú” lesz. A felpáncélozott karakterek között semmi különbség nem lesz. Max mousoverből jössz rá, hogy milyen faj.

Dániel Péter Kőműves
Sandro [tag] Naplózva: 2010-07-20 15:49

Én örülök neki hogy egyre több faj kerül bele a játékba:) hiszen így lesz választási lehetőség ízlés szerint:)
Sok játékban pontosan a karakter nemének hiánya vagy túl kevés faj van és ez okoz problémát:)

Tindalos [tag] Naplózva: 2010-07-20 15:57

Viszont ezek a ” human alakú” lények az SW világában valami hihetetlen jól vannak kitalálva!!! Mint pl ez a Pau’an!

Tamás Holti
LILaG [tag] Naplózva: 2010-07-20 16:15

Gázosak a humanok??? Akk egy Jabba feelinges Sith Wari??? :D :D:D:D Szép lenne :D

Naplózva: 2010-07-20 16:46 [admin] Disorder

@Tindalos, LilaG
De vágjátok, ki nem szarja le, hogy jól vannak kitalálva, ha armorban baromira nem látszik, és mindenki ugyan úgy néz ki? És nem egy huttal kell példázni. Van sok emberszabású, de nem ilyen séma faj.

Bálint Hajós
Habbal [tag] Naplózva: 2010-07-20 16:58

Hát le kell venni a sisakot, amúgy azért csak lesz kevésbé emberfejű faj is.

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2010-07-20 17:10

Mondjuk egy togruta fején kicsit furán nézne ki egy sisak. :)

Viktor Kovács
shaaktii [tag] Naplózva: 2010-07-20 17:24

Szerintem is gáz ez a sok human faj. Na meg szerintem ez a Pau nem is néz ki valami harcos küllemű egyednek, sem a többi fajtársa, ráfújsz elesik külleme van kb..
A hutt mint Jedi nem volt hülye példa, volt már példa “Jedii” Hutt-ra, bár inkább csak erőhasználó volt ha jól emlékszem. Vagy Barbara Hambli Jedik gyermekei, vagy Alkonybolygó című könyvében, de az is lehet másban volt benne, nem emlékszem már pontosan. A lényeg használta az erőt, és fénykardozott is. Fura lehet elképzelni.
Személy szerint nem is a fajokkal van a legnagyobb gondom, hanem az arcmimika és test egyediségével. Minden ember ilyen vasorrú bába lesz ? Minden kari arca ugyanaz a vonás, Aion után ez nagyon lownak tűnik nekem.
Köszönöm a vidit, láttam már de jó volt újra vetni rájuk egy pillantást. Kár hogy ilyen nagyok a hajók, félek nekem túl tágas:) Corelian powa!
Nem tudjátok a kasztok skilljeivel csak játékon belül lesz módunk megismerkedni, vagy lesz mód rá hogy tanulmányozzuk őket béta előtt is?

Naplózva: 2010-07-20 17:42 [admin] Toki

“Pau nem is néz ki valami harcos küllemű egyednek, sem a többi fajtársa, ráfújsz elesik külleme van kb”

Mert Yoda maga volt Arnold Schwarzenegger?

Egyébként meg ott lesz a togruta meg a chagrian – szinte biztos, hogy játszható fajok, mégis eléggé különböznek az eddigiektől.

Viktor Kovács
shaaktii [tag] Naplózva: 2010-07-20 18:18

Hát ha azt nézed Yoda nem volt pálcika emberke és 2.5 m magas. Kicsi a bors de erős szokták mondani. + Yoda 800+ évesen már szert tehetett némi harci és mentális tapasztalatra, ami az Ő testéhez mérten kielégítő. Mondjuk nem tudom Pauk mennyi ideig élnek. De ha 2000 évig is akkor sem égetném magam ezzel a testel ha választhatok..
Vannak kivételek, akik nem Schwarcik, de táposak. Lehet egy-két Pau is táps lesz, de látszatra akkor is azt kelti hogy elfújja a szél..Yodának volt botja amit a földbe ver és megkapaszkodik benne.
Yoda két ok miatt lennék inkább mint Pau:
1, Testi adottságok: ha azt nézzük sokkal apróbb, kisebb célpont, könnyebben mozog.
2, Yodaként tuti megélnék 900 évet, és olyan szinten tudnám tanulmányozni az erőt ahogyan nagyon kevesen mások.

Szóval szerintem Pau low, Yoda Pro:)

Togruta fajt szeretem, nagyon tetszetős a küllemük, ha JC kasztot választom, vagy Human vagy Togruta lennék. Chagrian-ból csak 1 példányt láttam eddig, lehet többet csak nem szúrt szemet. Ő nem tetszett, de lehetséges hogy lehet belőle szebb külleműt is alkotni.

Viktor Kovács
shaaktii [tag] Naplózva: 2010-07-20 18:32

Egyébként nem a témához vág, de tudja esetleg valaki mennyi a max npc létszám amit magam mellé állíthatok a self team-be?

mclay [tag] Naplózva: 2010-07-20 18:37

Azoknak, akik kételkednek a Pau’anok erejében : http://starwars.wikia.com/wiki/Darth_Desolous
Biztos, nem annyira ropik, ha volt köztük Sith Lord is…

Viktor Kovács
shaaktii [tag] Naplózva: 2010-07-20 18:40

Mondtam hogy vannak kivételek, de küllemre akkor is ropi.

Gábor Budai
Galen [tag] Naplózva: 2010-07-20 19:00

shaaktii egszere egy companion karakter lehet veled

am egyertétek azzal hogy nem csak ember kinézetű karik lehetnének ott van kapásból a Massasi ami simán csak sith odlalon lehetne… ( mondjuk személy szerint én csak embert índitok de akkor is zavró lesz max egy Yoda karit cisnálnék de az úgy se lesz)

Tamás
Wacho [tag] Naplózva: 2010-07-20 19:28

A togruták nekem is bejönnek. :) JK karakterben vsz olyat fogok indítani. Ami meg a pau-kat illeti, az nem baj, ha ropinak látszanak. A látszat alapján ítélő ellenfél könnyen csalatkozik önmagában. :P

Tindalos [tag] Naplózva: 2010-07-20 19:33

Dis egyet értek a problémával, én csak a filmbéli kinézetüket “istenítettem”.. :) A Togruta is csúcs… ;)

Viktor Kovács
shaaktii [tag] Naplózva: 2010-07-20 20:03

Hm, hát akkor jól meg kell választani mi legyen a másik. Én BH vagy JC leszek, lehet a BH melle valami Imp Agent szervezek be:P
SWG-ben viszonylas sok faj volt. Human, Zabrak, Twilek, Rodian, Sulusti, Wuki, Calamari, Ithorian meg az a lángos képű faj ami alami C betűvel kezdődik és Ep6ban Landoval repült a Falconon Halálcsillag ellen:P Ezek simán benne lehetnének sztem, pár már volt vidiben mondjuk. Én tennék még be Weequay-t, Vultan-t, Fallen-t. Nekem most ennyi jut eszembe a többi túl ember küllemű.

Am itt is lehet majd craftolni Mandalorian páncélt mint Swg-ben? Elvileg kellene hogy legyen ebben a korban hiszen 4000 éves kultúrájuk van.

Tamás Holti
LILaG [tag] Naplózva: 2010-07-20 20:46

Disorder, miért ne példázhatnék egy huttal ha szeretnék???
Shaaktii kösz a Huttost :)
Konkrétan Beldorion-ra gondoltam aki szintén Hutt volt.
Itt a csákó: http://starwars.wikia.com/wiki/Beldorion

Viktor Kovács
shaaktii [tag] Naplózva: 2010-07-20 21:03

Most hogy látom a nevét meg a wiki-t Én is rá:) Leia vele kűzd meg, még fénykardja sem volt csak valahogyan hozzártült egy azt hiszem. De látva a képet nem nagy szám, Leia nem volt még akkor gyakorlott erőhasználó, nem annyira hogy ténylegesen Jetinek mondhassuk. Szóval egy Darth Maul szerintem levágná 1 pillanat alatt mint ahogy a könyvekben a hutt gengsztereket:)

Kristóf Zboray
Revanchist [tag] Naplózva: 2010-07-20 22:07

Hát, a Pau’an sose volt a kedvencem, de végül is SI-ként jó fajta lehet. Én személy szerint, inkább szeretnék, egy Balosart, vagy egy Zeltront, elég humán szerűek, de ebből kifolyólag könnyű megoldani a modellezést, amúgy ha ezt az alapot vesszük, akkor lesz egy tucat humanoid, és pár érdekesebb faj, de aztán ki tudja, lehet tévedek!

Kristóf Zboray
Revanchist [tag] Naplózva: 2010-07-20 22:08

Így utólag jobban megnéztem a képet, de ez tuti nem pau, max egy pau maszkban, ez nem az eredeti arca, csak egy cloth mask.

Viktor Kovács
shaaktii [tag] Naplózva: 2010-07-20 22:12

Szerintem nem az arcból szűrte le, az nem nagyon látszik, inkább a ruházatból, az ívekből, a szabás formáiból, tök ugyanaz a 2 képen szinte. Annyi hogy az egyik leather armor szerű, a másik meg egy ünnepi vagy valami nemes tunik. Egy dolog ami arra utal hogy nem egy a kettő, a harcosnak nincs olyan hússzú nyaka szerintem. Lehet bugosan született:P
Ez a sok faj humanoid kérdés meg, végülis lehet a galaxisban a legtöbb lény humanoid szerűen épül fel, csak vannak benne eltérések.

Kristóf Zboray
Revanchist [tag] Naplózva: 2010-07-21 10:10

Áh, szerintem ez egy sima human, ha pau lenne, akkor hosszúkásabbnak kéne lennie, úgy egészben, de ennek köze nincs hozzá!

Viktor Kovács
shaaktii [tag] Naplózva: 2010-07-21 10:29

Igazából mondanám hogy oké, tegyék be, de ez helyett betehetnének valami normálisabb fajt, Trandoshan-t pl, nem tudom az bekerül-e de inkább arra szavazok. SWG-ben nagy sikere volt Wuki mellet..Ha már beleölik az időt ne erre pazarolják. Tegyék be mint npc ezt a fajt, de ne vonják el a játszható fajok listájáról ezt a szabad slotot egy ilyen fajra…

sadi [tag] Naplózva: 2010-07-21 11:04

holnap hány órakor kezdődik a móka?

Kristóf Zboray
Revanchist [tag] Naplózva: 2010-07-21 11:20

Ott szokásos kilenc óra, szal itt ojan, du. 6 fele fog, de ez csak egy durva spekuláció :D
Amúgy shaak igazad van, jó lenne, ha vmi élet képes fajt raknának be a hejére, mert nem hiszem, hogy oj sokan vágynának arra, hogy pauk legyenek…

Naplózva: 2010-07-21 11:24 [admin] Disorder

Mindjárt írok egy CC emlékeztetőt, a pontos magyar időpontokkal, programokkal.

Gábor Budai
Galen [tag] Naplózva: 2010-07-21 11:39

Hmm ez csak nem human szerintem ahhoz túl rohadta bőre a maszk alatt…
hmm tényleg kéne wuki is… olyan smugglert indítannék vagy BHt.. :P

A-wing [tag] Naplózva: 2010-07-21 11:52

A kép alapján nekem nem egyértelmű, hogy ez pau’an, aztán persze lehet…

Néhány lehetőség, hogy a sok humanoid faj mennyire lesz egyedi majd páncélban :
- ha bénák, semennyire
- ha jól megcsinálják, hogy a testfelépítés, arányok, testtartás, mozgás, stb. jelentősen eltérjen fajonként, akkor lehetnek nagyon különbözőek, akár ugyanolyan páncélban is (pl. wow-ban ork-troll-undead-bloodelf)
- lehet behoznak valami “culture geart” is (valami olyasmit, mint ami AoC-ban van), amit csak egyes fajok viselhetnek

Egyébként én inkább beérném kevesebb játszható fajjal, de azok legyenek karakteresek és egyediek, mint hogy legyen 30 faj, de igaziból csak nevükben, meg bőrszínükben különbözzenek egymástól.

Végül egy kérdés (lehet már kérdeztem): “fully voiced” MMO lesz, minden karakternek lesz saját hangja. Lehet tudni, hogy azok a fajok, akik nem képesek a “galaktikus közös” nyelven beszélni (például rodian), a dialógusok alatt ugyanúgy érthetetlenül halandzsázni fognak, mint az NPC-k a KOTOR-ban? Mert még KOTOR-ban elviseltem a gügyögést néhány párbeszéd alatt, de hogy a teljes játékot egy ilyen fajjal nyomjam le, ahol ezt kell hallgatni, azt kizártnak tartom.

Viktor Kovács
shaaktii [tag] Naplózva: 2010-07-21 11:58

Szerintem ha vissza akarják tűkrözni a hangokat filmekhez mérten, akkor minden faj a maga hangján kommunikál, és a szöveg alatt érted mit mondott. Szerintem biztosan lesz eltérés a péncélzat terén. Tekintve hogy egy Twilek nem tud olyan Fejvédőt viselni mint egy humán, a csápjai miatt, szóval ilyen eltérések tuti hogy lesznek a páncélokban.
Én amit nagyon hiányoltam eddig minden mmo-ból, az SWG kivétel, és ez nagyon tetszett benne, az a socialok. Minden mmoban van social, de egyikben sem úgy hogy a parancs amire beindul, rendes szó lenne ami elhangzik a beszélgetésben. Pl ha köszönsz a tagnak, hogy Hi, hello, akkor int egyet a karit. Vagy ha azt mondod nem tudom, akkor értetlenül széttárja a kezét…azt mondod gyerünk, int a kezével egyet. Stb, Szóval szerintem ha ezek benne lennének, és minden faj máshogy csinálná, már ez is sokat javítana a játékon.

A-wing [tag] Naplózva: 2010-07-21 12:37

“Szerintem ha vissza akarják tűkrözni a hangokat filmekhez mérten, akkor minden faj a maga hangján kommunikál, és a szöveg alatt érted mit mondott.” – ez ellentétes a lore-ral, egyszerűen vannak olyan fajok az SW univerzumban, akik nem képesek emberek számára érthetően beszélni (pl rodian, ithorian, stb.)

Viktor Kovács
shaaktii [tag] Naplózva: 2010-07-21 12:41

Hát azt mondom, ha visszatükrözik a játékban úgy ahogy a filmben volt, akkor a rodiai hülye orhangú hangokat ad ki, a wuki morog, a chadrafan csipog, és képtelen beszélni. Szóval visszatükrözi a filmbeli valóságot:P

Ergó, úgy kommunikál egyik faj a másikkal, mint Han Solo Csubakkával…Han érti a Wukit, a Wuki meg a basiket. Így hiába nem beszéli egyik a másikét, meg tudják érteni egymást. Mivel itt senki nem tud egy sw nyelven sem, lesz felirat alá:P

Sven [tag] Naplózva: 2010-07-21 12:51

Dehogynem! Nekem középfokúm van Wookie-ból! :D Egyébként lehet éppen ezért lesznek csak olyan fajok amik tudják a közös nyelvet, így nem lesz probléma belőle. Viszont így kimaradna a szórásból pár érdekes faj :(

Gábor Budai
Galen [tag] Naplózva: 2010-07-21 13:08

a saját karid akár milyen fajú angolul beszél… kasztonként 1 női és 1 férfi hang lesz
itt egy példa: http://www.youtube.com/watch?v=d99OScY67lU

A-wing [tag] Naplózva: 2010-07-21 13:59

Shaaktti: “Ergó, úgy kommunikál egyik faj a másikkal, mint Han Solo Csubakkával…Han érti a Wukit, a Wuki meg a basiket.” – Pontosan ez volt a kérdésem. :) Fordítsd meg a dolgot, te játszol Csubakkával, akkor 100 órán keresztül hallgatod a saját morgásodat, amit majd feliratoznak? Hű de jó lesz fully voice-ban. :D

“a saját karid akár milyen fajú angolul beszél… kasztonként 1 női és 1 férfi hang lesz” – ezt tudom, de a példában olyan fajok vannak, akik képesek emberek számára érthetően beszélni. A rodian játszható faj, de a lore szerint “angolul” biztosan nem tud beszélni.

A-wing [tag] Naplózva: 2010-07-21 14:01

shaaktii* – (bocs, elírtam :) )

Gábor Budai
Galen [tag] Naplózva: 2010-07-21 15:11

ha ezt tudod akkor miért kötekedsz? :D
angolul beszél a rodain is ebből elég egyértelmű… a loreval nem tok mit csinálni… az MMOk általáb am is szereteik megerőszakolni a loret… :D

Kristóf Zboray
Revanchist [tag] Naplózva: 2010-07-21 21:23

Csak úgy megemlítem, hogy aki olvasta a dev blogot a hangokról az olvasta volna, hogy mindenki angolol fog beszélni, csak az Ithorianok “stereoban” a többi meg úgy ahogy tud, egyébként minden faj tudja beszéli a Basicet pontosan ezért Basic.

A-wing [tag] Naplózva: 2010-07-21 21:45

Revanchist: csak úgy megemlítem, hogy a Basic attól Basic, hogy a legtöbb faj megérti, nem pedig beszéli. Elég sok faj van az sw világában, amelyik nem rendelkezik olyan szervekkel, ami lehetővé tenné, hogy beszélje is. ;)

Viktor Kovács
shaaktii [tag] Naplózva: 2010-07-21 22:46

Engem nem zavar ha az a kari amivel játszok a saját nyelvén kommunikál, morog vagy böfög röfög, ha egyszer azt tudja, au a feelingje neki…Meg aki 10 éve swben utazik, 7 éve kockulja a különféle játékokat az hozzászokik sztem..Am felirat az 100% hogy lesz, mert sok hozzám hasonló láma van aki hallás alapján nem, de írás alapján érti az angolt nagyjából, szóval ha nem lesz felirat akkor lehet nem is játszok mert semmit se fogok érteni az egészből…és nem csak Én sok més hozzám hasonló sem. Na meg milyen játék az amihez nincs felirat? Ezt a Fully voicet legalább is úgy veszem ki hogy csak hang cucc:/ Szar, idiótaság.

De már most látom magam előtt hogy amitől féltem beigazolódik, ebben a játékban nagyon low karakter generálás lesz, rosszabb mint a több éves SWG-ben. Aion kissé magasra tette a mércét.

A-wing [tag] Naplózva: 2010-07-21 23:36

Lesz felirat, a fully voiced csak annyit jelent, hogy minden karakter, npc beszélni IS fog.

Karaktergenerálás olyan lesz állítólag, mind dragon age-ben, szóval emiatt kár aggódni. :)

Viktor Kovács
shaaktii [tag] Naplózva: 2010-07-22 06:14

Nah akkor megkönnyebbültem…De ha jól láttam a rodiai npc angolul beszélt.

Nem játszottam dragon age-val, de majd kideürl milyen lesz, néztem róla videót abban milyen lehetett de nem sok mindent mutattak be belőle.

QuentinT [tag] Naplózva: 2010-07-22 07:36

Amennyiben elfogadjátok a Kotor2-ben történteket a Lore részének, úgy a rodián faj képes megtanulni a basic nyelvet beszélni. Ezen kár ennyire pörögnötök.
Az Aion valóban szép játék és ennek megfelelő a karaktergenerálása, de talán az is a legjobb része. A Dragon Age-é is hagy maga mögött némi kívánni valót, de elmegy. A hero engine képes annál kicsit többet nyújtani, bár az egyik kiszivárgott bétás képen látott csúszkák száma alapján, úgy vélem nem használják ki maximálisan a tudását. Az APB karakteralkotásához képest meg mindegyik szégyenkezhet egy sort. Noha ott meg maga a játék nulla. – Szigorúan a saját személyes véleményem szerint.

Viktor Kovács
shaaktii [tag] Naplózva: 2010-07-22 09:14

Végülis rodiai faj miért ne tudna basik nelvem beszélni? Szerintem azok tudnak olyan hangokat képezni, pl Greedo is nyomta ott a rodiai szöveget, és Solo nevét ki tudta mondani, ergó ha nem hülye kitanulni egy új nyelvet tudja beszélni azt.
De pl Wukiról csak egyről tudtam aki tudott basik nyelven beszélni, az is azért mert olyan rendellenességgel született hogy képes volt rá emiatt. Én utánám ha nem morognának a wukik személy szerint…

Aionban nekem leginkább a karakter generálás tetszett, amúgy szerintem gyenge lett. Pl ijjász/törös tud Hide modban mozogni, de majdnem minden kasztnak van rá skillje amivel 10 mp-ig látja benne, annyi ilyen hülyeség volt benne hogy elment a kedvem tőle.
Igazából nekem nem kell hogy mindent mm-re pontosann be lehessen állítani az arcon, de azért ne nézzen ki minden kari orra úgy ahogy a videókban látható, mert az nagyon gagyi.

Kristóf Zboray
Revanchist [tag] Naplózva: 2010-07-22 09:15

A-wing: Igen igazad van vannak fajok amik nem beszélik, egyiket se, a Basicet bármelyik faj képes megtanulni,ami képes bármilyen nyelven hangokat ki adni, akár egy wookie is meg tudná tanulni, csak hosszú időbe telne neki, megtalálni a megfelelő hangokat.

Viktor Kovács
shaaktii [tag] Naplózva: 2010-07-22 12:23

Wuki nem tud úgy hangot képezni hogy kifejezze magát basic nyelven, egy rakat könyvben le van írva ez még a Han Solo trilogiában is. Ez kb olyan lenne mintha lenne egy emberi inteligenciával megáldott barnamedvém vagy panda macim és megpróbálna úgy beszélni ahogy az emberek. Hiába érti mit mondok, nem fog az életben megszólalni emberi nyelven. A wukik sem tudnak hiába értik meg. Ha nem hiszed ott van A. C. Crispin Az éden pokla, vagy A lázadás hajnala című könyben.
1 ismert wuki akit Ralra-nak hívnak tudott Basic nyelven. Aki elmondta hogy ebből a rendellenességből kifolyólag tud emberi hangot képezni, és kevésbé tudott wuki hangon kommunikálni, így még wukik közt is sokszor basiket kellet használnia hogy megértsék

Patrik Gyimesi
Gy.Patrik [tag] Naplózva: 2010-07-22 14:01

Én még nem olvastam egyetlen Star Wars könyvet sem. Mindig is szerettem az SW-t, de csak mostanában lettem rajongója is a dolognak. :)

http://hu.kaminopedia.wikia.com/wiki/Magyarul_megjelent_Star_Wars_k%C3%B6nyvek_id%C5%91rendje
Ez egy lista a könyvekről. Na most mindet megvenni nem akarom, nem tudtok valami oldalt, ahol be tudom szerezni őket? :)

Kristóf Zboray
Revanchist [tag] Naplózva: 2010-07-22 18:26

@shaakti, nem tom könyvekhez sajnos nem sokhoz jutottam hozzá, de ez egy durva logikai hiba, mert ha egy faj tagja ki tud adni bármiféle hangot, akkor egyértelműen mindenféle hangok ti tud, ha nagyon akarok én is tudok Shyriiwookot beszélni, csak el kell találnom a megfelelő hangokat.

Cossyc [tag] Naplózva: 2010-07-22 23:10

@shaakti, igenám, de az SWG szerintem egy aprósággal megintcsak felülmúlta az MMOkat (fel tudnék sorolni úgy százat, de ez is köztük van): az, hogy kezdetben a különböző fajok nem értették egymást. meg kellett tanulni a másik nyelvét, különben nem értetted, mit hablatyolt a másik /say-ben.

Lyner [tag] Naplózva: 2010-08-10 14:52

ez az új faj???????????????????????????????? rosszabb csak a geonózisiak vagy ojan Sebulba szerű izé lehetett volna! ezek az Utapauth- i csövesek :P

 

Az üzenet írásához be kell jelentkezni. Ha még nem regisztráltál, kattints ide.

  • email
  • LinkLog
  • WiW
  • Twitter

Magyar szerverek listája

PvP szerver: Ahto City
PvE szerver: Hidden Beks
RP-PvE szerver: The Progenitor



Magyar chatek
Hidden Beks köztársasági oldal: Hungarian
Hidden Beks birodalmi oldal: Hungarian
Ahto City köztársasági oldal: Hungarian
Ahto City birodalmi oldal: Hungarian
The Progenitor köztársasági oldal: Hungarian
Nightmare Lands birodalmi oldal: Hun
Nightmare Lands köztársasági oldal: Hungarian

Facebook

Címkék

Hírarchívum

Linkek

IRC

#swtorhu @Quakenet