» Knights of the Fallen Empire: infócunami part 2 Star Wars: The Old Republic Hungary: Magyar SWTOR fansite

Regisztráció

Legyél Te is tagja a Star Wars: The Old Republic magyar rajongói oldalának! Regisztrációd segítségével hozzászólhatsz a bejegyzésekhez, hírlevelet kérhetsz, valamint egyéb extra funkciókat haszálhatsz! Tovább a regisztrációhoz »

Knights of the Fallen Empire: infócunami part 2

Jöjjön a következő kör. Elsőnek nézzük a heroic változásokat és a fel/leskálázást.



Heroic küldetések:


- (szinte) minden heroic küldetés elérhető lesz egy terminálból és a skálázásnak köszönhetően (erről majd lentebb lesz részleteiben szó) mindig adni fog XP-t és a jutalom is igazodni fog szintünkhöz.

- Lesz priority transport hozzájuk, vagy ha a részletekre vagyunk kíváncsiak, elsétálhatunk az adott questgiverhez (ha van) és beszélhetünk vele, amivel companion influence-t, vagy csapat esetén plusz social pontokat gyűjthetünk.

- Elvileg minden heroic H2-es lesz (talán a Section X Aurora Canon kivételével, nem hiszem, hogy változtatnának a mechanikán).

- Ennek inkább vicces, mint gyakorlati oka van: nem egy esetben lehet látni, hogy 3 játékos generalon keres negyediket, mikor egy companion is megtenné….

- Elvileg visszakerül a bétában még jelenlévő, de a végleges játékból kivágott Possessed Hunters heroic Dromund Kaason, ahogy több félig bugos (csak egyszer teljesíthető, de megosztással ismét felvehető) heroic is.


Fel/leskálázás:


- Nagy változás a 4.0 érkezésével, hogy a máshonnan már félig-meddig ismerős megoldást immár az Old Republicban is testközelből megcsodálhatjuk.

- A lényeg, hogy nem leszünk az adott bolygó/terület maximális szintjénél magasabbak.

- Ezáltal megszűnik a “szürke quest” okozta probléma, valamint, ha segítünk valakinek, akkor a rendszer nem fogja büntetni az eltérő szintekből akadó különbségek miatt.

- Így a régi napi zónák már nem egy 5-10 perces ujjgyakorlatot fognak jelenteni.

- Viszont ésszel játszva, megfelelő class és companion kombinációval (healer+tank, plusz lehetőleg stealth képes class) akár az adott, immár H2-es heroic is szólózható marad, bár nem “brute force”, hanem skill segítségével.

- Amit érint az új rendszer: armor, stat és sebzés/heal.

- Amit nem érint: meglévő skill, ability, utility pont, legacy perk stb. nem fog elveszni.

- Valószínűleg a presence bónusz sem lesz lekorlátozva, bár ez még változhat.

- XP-t mindenféleképpen fogunk kapni a leölt mobok, teljesített célok stb. után (szóval elvileg az a faramuci helyzet is előállhat, hogy a kezdőbolygón összeszedünk 65 szintre elegendő XP-t…)

- A változás jelen állás szerint kötelező érvényű lesz.


Stat változások:


Tudom, hogy párszor már érintettük, de most itt a majdnem végleges lista:


- A jelenlegi 4 mainstat (Strength, Willpower, Cunning és Aim) helyett egy univerzális mainstat, a Mastery kerül bevezetésre.

- Ennek oka, hogy viszonylag jelentékeny számú játékos (13-15%) hibás mainstatot használt (mondjuk ezen lehet, hogy egy normális tutorial segíthetett volna…)

- A másik pedig, hogy egyszerűbbé teszik a gear megszerzését.

- Igazából az endgame-ig ez annyira nem is érint minket, de akkor figyelni kell, hogy megfelelő szettbónusszal rendelkező darabokat vegyük ki a vendortól, arra rolloljunk stb.

- Az Endurance 65-ös szinten már jóval nagyobb HP-t fog adni, emiatt nyilván HP terén nyílni fog az olló a tankok és a DPS/healer kasztok között.

- A Surge , mint önálló stat megszűnik. Helyette a Critical rate fogja megszabni a Critical hit nagyságát is. Az önálló, összevont crit rate némileg alacsonyabb surge ratinggel fog rendelkezni.

- Ennek ellensúlyozására, mikor egy adott helyzetben a critical chance 100% fölé megy (viszonylag sok passzív, szettbónusz stb. képes ilyet okozni), akkor a 100% feletti crit rate immár surge-ként fog viselkedni.

- Legyen egy konkrét példa: Sentinel, mondjuk 30% crit eséllyel és hozzá tartozó 61% surge értékkel. Adott esetben force leap után a force sweep automatikusan becritel, vagyis +100% crit esélyt kap. Jelen esetben ez 130%, a 100 feletti része hozzáadódik a surge értékhez, így erre a támadásra 61%+30%=91% bónusz sebzést visz be a critical hit.

- Emiatt a változás miatt lehet, hogy a critical % növelő relicek újra népszerűek lesznek.

- Az alap támadások accuracy értékét 90%-ról 100%-ra növelik.

- Végül pedig a statok sorrendje. Endurance és mastery mellett a fennmaradó helyekért elsődlegesen a Defense és Power statok fognak versenyezni, a harmadik helyért pedig a maradék (Accuracy, Alacrity, Critical, Absorb, és  Shield). A Presence-ről nem tesznek külön említést, de gondolom, ez is harmadlagos stat lesz.

- Ez magyarra lefordítva: a modok mostantól az endurance és mastery mellett vagy power (Dps/helaer) vagy defense (tank) statot fognak tartalmazni. Nyilván a sima “nullás” , “A” és “B” jelű verziók megmaradhatnak (vagyis melyik lesz endurance, melyik main és melyik másodlagos statban gazdagabb).

- Az enchancementek, fülesek és implantok maradnak a kísérletezés terepei, hogy kitaláljuk mondjuk healer esetén, hogy az alacrity-re vagy inkább a critical hitre megyünk rá, vagy milyen arányban szeretnénk keverni őket.

- Az augmentek esetén nagy változásra nem számíthatunk, a mastery értelemszerűen itt is megjelenik, valamint önálló surge itt sem lesz, csak összevont crit %.


Most kalandozzunk el a PVP irányába. Bár eddig semmi hivatalosat nem hallottunk, derék adatbányászainknak hála egy lehetséges új PVP játékmódot/pályát ismerhetünk meg (eredeti, angol nyelvű összefoglaló a TORCommunity oldalán, link).


Yavin IV lenne az új pálya helyszíne:


- 8vs.8 pálya

- 99%, hogy nem lesz készen a 4.0 startjakor

- megjelenik egy új, ideiglenes szerep, a VIP,  aki egy temporary quickbart fog kapni (lásd tegnap összefoglaló), egyedi képességekkel

- control pontokat kell foglalni, illetve egy artifactot elvenni (ezzel válunk VIP-vé)

- elegendő számú control pont elfoglalása után férhetünk hozzá az artifacthoz és a kimentési pontokhoz

- a VIP célja, hogy a kimentési pontokon keresztül elhagyja a pályát az artifacttal

- a többi részlet nem világos, van Bounty mód, ami nem feltétlenül csak a VIP vadászatát jelenti stb.

- engem a régi Quake 1/2-es modokra emlékeztet, majd meglátjuk, némi újdonság biztosan nem ártana a játék PvP részének.

- a többi részlet, a VIP képességeinek leírása a fenti linken elérhető


Mára ennyi. A Cartel Marketet ma hanyagoltam, mivel eléggé nagy a változás, pár dologtól már vissza is táncoltak, remélhetőleg letisztulnak a részletek egy-két napon belül.


Hamarosan várható a harmadik része az összefoglalónak, de előtte egy kis meglepetéssel készülök.

Napló:

Farrem [tag] Naplózva: 2015-10-06 09:07

“- Legyen egy konkrét példa: Sentinel, mondjuk 30% crit eséllyel és hozzá tartozó 61% surge értékkel. Adott esetben force leap után a force sweep automatikusan becritel, vagyis +100% crit esélyt kap. Jelen esetben ez 130%, a 100 feletti része hozzáadódik a surge értékhez, így erre a támadásra 61%+30%=91% bónusz sebzést visz be a critical hit.”

Hát van még mit tanulni, bakker! :D

 

Az üzenet írásához be kell jelentkezni. Ha még nem regisztráltál, kattints ide.

  • email
  • LinkLog
  • WiW
  • Twitter

Magyar szerverek listája

PvP szerver: Tomb of Freedon Nadd
PvE szerver: The Red Eclipse
RP-PvE szerver:The Progenitor



Magyar chatek
The Red Eclipse köztársasági oldal: Hungarian
The Red Eclipse birodalmi oldal: Hungarian
Tomb of Freedon Nadd köztársasági oldal: Hungarian és Alliance
Tomb of Freedon Nadd birodalmi oldal: Hungarian
The Progenitor köztársasági oldal: Hungarian

Facebook

Legutóbbi hozzászólások

Linkek

Címkék

Hírarchívum